What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Leuke gameroom in de VS

Wauw. De eigenaar is ook nog een echte star trek fan, hij heeft de brug van de Enterprise nagebouwd uit The Next Generation.
 
Cageman":3ybccwm0 said:
Wauw. De eigenaar is ook nog een echte star trek fan, hij heeft de brug van de Enterprise nagebouwd uit The Next Generation.

Nerdalert, it takes one to know one :mrgreen:
 
Marcosan30":dytncomk said:
Cageman":dytncomk said:
Wauw. De eigenaar is ook nog een echte star trek fan, hij heeft de brug van de Enterprise nagebouwd uit The Next Generation.

Nerdalert, it takes one to know one :mrgreen:
:mrgreen:
 
Yearly real estate tax $120k, wel aardig overdadige huisje :)! Leuk huis om een keer te huren voor een week met een groep vrienden in elk geval, leuk scarface halletje ook :)
 
Dat huis is typisch een "maak een app en verkoop het voor een miljard aan google" huis ;)
 
Mooi huis inderdaad en gave game room, maar wederom het bewijs dat amerikanen echt geeeeeeeen smaak hebben..

dat meubilair en die keuken.. echt verschrikkelijk gewoon :( :(
 
Beatmaster-P":3nobqke7 said:
Mooi huis inderdaad en gave game room, maar wederom het bewijs dat amerikanen echt geeeeeeeen smaak hebben..

dat meubilair en die keuken.. echt verschrikkelijk gewoon :( :(

Helemaal mee eens Pas!
 
Mijn guilty pleasure is op trulia.com huizen in Hawaii te bekijken. 99% van al die toko's hebben afschuwelijke meubels, VEEL teveel badkamers.
Het grappige is dat wanneer ze huizen "flippen" door goedkoop te kopen en op te knappen ze vaak de waarde verhogende uitstraling "Europees" noemen.

Amerikanen zijn echt rolmodel consument. Als een grote aannemer bepaald dat het een statussymbool is om veel badkamers te hebben dan zie je ineens iedereen met 4+ badkamers...
 
Ik heb de eigenaar getraceerd!
1754534165.JPG
 
Marcosan30":35tb3ptp said:
Ik wist helemaal niet dat arjan mijn papa was :D
Hahahaha!

ik heb trouwens liever dat iedereen me voortaan aanspreekt met meneer Kirk :mrgreen:
 
7%20zo'n%20trekky-shirt%20aan.


helemaal mee eens.
Ik zou alleen bij de borg ook een lifesize seven of nine erbij zetten :mrgreen:
95AFD8C6-5ABE-11E2-B59D-1D06FF0C0230.jpg
 
Back
Top