What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Laatste gespeelde Arcade titel

Ja die setup is wel heel erg vet, de meest luxe uitvoering. Toch is de pricing in Arcades wel wat lame, zo is een pauper Time crisis 2 uitvoering even duur als een deluxe cab.

Die Lets Go Jungle is ook wel wreed btw, daar had ik eigenlijk nog nooit van gehoord. Is ook een lindbergh. Laat die shit naar de console komen ofzo, mijn guncon 3 staat droog :P
 
Ok als je echt in die ferrari zit, dan klinkt de prijs al redelijker, maar wordt het veel gespeeld dan voor 3 euro? Ik denk dat ze meer verdienen als ze er 2 euro voor vragen, maar OK, ik zou het moeten zien, maar lijkt me sterk dat je dat veel achter elkaar doet.

Tja, die Guncon 3 ja, speel je Time Crisis 4 nog wel eens?
Ik zie die sets wel eens op ebay, Japanse versie heeft een zwarte gun en ik heb inmiddels al een 5M lange usb kabel, dus het moet mogelijk zijn om die te enjoyen. Raad je 'm aan? Of zeg je: "laat maar zitten die shit."
 
Ik vind TC4 erg goed, maar heb hem al meer dan een half jaar. De gun mist gewoon force feedback, en dat alles nog bedraad is staat me in deze jaren ook wat tegen. Als je een liefhebber van arcade bent, gewoon kopen die hap. Zo vaak komen dit soort games helaas niet meer op de consoles uit.

Outrun was trouwens constant bevolkt hoor, volgens mij de meest popie kast samen met die Dance mix games. Daar stond ik juist van te kijken, is toch een oude Chihiro die allang geport is.
 
Ik snap ook niet dat outrun voor die prijs gespeeld wordt. Het is vet, maar 3 euro voor 5 stages... Bizar.

Hadden ze F355 ook nog staan? Die afterburner climax toch ook maar eens gaan testen daar! :)
 
F355 is er nog ja. Maar staat volgens mij stof te verzamelen.
 
Undercover Cops op mijn egret 2. Vette old skool 2d beat em up die zoveel beter is dan snes poort. Meer animaties, beter backgrounds, etc, etc.
Na deze game is het wachten tot D&D SoM arriveerd!
 
Back
Top