ZiEk":56z2e3fh said:Maandag een game daggie gehad
Cageman":1vmbx9me said:ZiEk":1vmbx9me said:Maandag een game daggie gehad
Maandag een werkdagje gehad. Enige game die ik heb gezien is qwerty ;-)
ZiEk":eb1w61jl said:Cageman":eb1w61jl said:ZiEk":eb1w61jl said:Maandag een game daggie gehad
Maandag een werkdagje gehad. Enige game die ik heb gezien is qwerty ;-)
damn heb je geen pauzes of gewoon een potje in de avond ?
trailblazer800":1hocqnva said:(nadat ik mn gameroom heb ontdaan van 5 kg bloesem die daar gisteren via de wind door het raam naar binnen is gewaaid).