A
Anonymous
Guest
TMNT, Adventure island en nights speel je samen denk ik wel binnen 3 uurtjes uit. Je moet er echter zin in hebben 
goatboy":29fyqbu3 said:DreamerNL":29fyqbu3 said:veel vrije tijd en alleenstaand soms? jezus man.
Geniet er in ieder geval maar van! Voor je het weet is het allemaal anders.![]()
DreamerNL":yhcpot3r said:goatboy":yhcpot3r said:DreamerNL":yhcpot3r said:veel vrije tijd en alleenstaand soms? jezus man.
Geniet er in ieder geval maar van! Voor je het weet is het allemaal anders.![]()
idd!
Grimlock":15nei2r2 said:Na 22 jaar ellende eindelijk Green Beret uitgespeeld op de Commodore 64.
Het val me op dat de spellen van de Commodore 64 behoorlijk moeilijk en erg irritant zijn.
DNL":1r55f37i said:Grimlock":1r55f37i said:Na 22 jaar ellende eindelijk Green Beret uitgespeeld op de Commodore 64.
Het val me op dat de spellen van de Commodore 64 behoorlijk moeilijk en erg irritant zijn.
mooie herinneringen aan aztek challenge, buck rogers, BRUCE LEE en nog vele andere games.
ZiEk":jbb2wswz said:Zit nu te genieten van Castlevania: Synphoni of the night. Damn wat is dit een leuk spel, denk dat ik er meer plezier van beleef dan MGS4. De gameplay is echt konami style, de rpg elementen zijn ook vermakkelijk, de geluiden zijn echt goed en grappig, vet verhaal en naturlijk dikke soundtrack.
Welke is de volgende vette castlevania ? ik it te denken om Chronicles te boeken.
DNL":tpsxrx3w said:hoezo is bruce lee moeilijk dan? ik kan me herinneren dat het vrij makkelijk was...kan natuurlijk komen doordat ik het dagelijks met een vriend speelde haha. Zo konden we double dragon 2 op de nes met 1 leven uitspelen allebei...meesterlijk!
Ik heb gehoord dat gedownloade ps1 games altijd de blurry filter hebben aanstaan. Is dit zo of kan je het aan en uitzetten zoals bij ps1 discs?R-Type":1k4vurbe said:Ik het wat aankopen gedaan op de Japanse Playstation 3 store, en dat zijn niet de minste games:
R-Type Delta
Einhander
Tekken 2
Kan nog 2 aanschaffen doen, zit te denken aan RayStorm en Biohazard 2.
Maar goed, ik begin Delta dus te spelen en ik verwacht lelijke poly's enzo... maar de game ziet er nog vrij geweldig uit! Wat een fucking vette hori shooter! Niet eens slowdown, Final op de Ps2 is hier echt niets bij.
Einhander, heb ik onlangs nog origineel gehad. Gewoon een gruwelijke shmup van Square nog wel.
Tekken 2, Gekocht voor de nostalgie. Was mijn eerste PSX game. Vond het vroeger altijd de beste.
Voor zo'n 4 euro per stuk zeg ik koopjes, kan lekker die imports vanaf de HDD draaien![]()