japancollector
Combo Keeper
- Joined
- Nov 15, 2005
- Messages
- 190
- Reaction score
- 0
beging van de week castle of illusion japanse md uitgespeeld .speelde lang geleden de gamegear versie .wel groot verschil tussen die twee
wat shooters op de md gespeeld overal tot stage 5 ongeveer gekomen whip rush bij eindlevel.waren best makkelijk alleen moet meer uitgerust zijn eraan beging.jammer niet hell fire kan spelen de 1 knop van mijn controler blijf steken
gisteren world of illusion uitgespeeld met donald en mickey .en bij rockman world rockman 1 en 3 uitgespeel nu nog deel 2
wat shooters op de md gespeeld overal tot stage 5 ongeveer gekomen whip rush bij eindlevel.waren best makkelijk alleen moet meer uitgerust zijn eraan beging.jammer niet hell fire kan spelen de 1 knop van mijn controler blijf steken
gisteren world of illusion uitgespeeld met donald en mickey .en bij rockman world rockman 1 en 3 uitgespeel nu nog deel 2
