What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Laatst gespeelde Retro titel?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
beging van de week castle of illusion japanse md uitgespeeld .speelde lang geleden de gamegear versie .wel groot verschil tussen die twee

wat shooters op de md gespeeld overal tot stage 5 ongeveer gekomen whip rush bij eindlevel.waren best makkelijk alleen moet meer uitgerust zijn eraan beging.jammer niet hell fire kan spelen de 1 knop van mijn controler blijf steken

gisteren world of illusion uitgespeeld met donald en mickey .en bij rockman world rockman 1 en 3 uitgespeel nu nog deel 2
 
rockman 3 uitgespeeld en de williy tower(unlock dit alle 3 de delen uitheb)
Magical Taruruuto-kun binnen 1 avond uitgespeeld



whip rush uitgespeeld

strider bij laaste stage ? na jungel
en alter beast ook bij laaste stage

ga proberen sonic 2-knuckels met alle chaos edmerals uit te spelen .al lang geleden uitgespeeld maar nooit goed
 
Vandaag begonnen met Rockman&Forte maar kan niet zeggen dat het de beste uit de reeks is, toch gaat m'n voorkeur nog steeds uit naar Rockman 7 😉
En daarna nog even Killer Instinct(pcb) gedaan en even wat stoom afgeblazen :lol:
 
eigenlijk nix meer de laatste 2 weken. daarvoor was ik bezig met layer section saturn import...kwam bij de laatste baas na paar dagen spelen, best hard, ma de muziek...om te smullen. meteen ma even de ost en de ast gechecked.
 
Ik was bezorgd om de AES, of hij het nog wel deed na zoveel stofhappen. Die heb ik dus weer aangesloten en het systeem is kerngezond.

Fatal Fury 1 gespeeld, en weer eens in 1x uitgespeeld. Dit blijft imo gewoon een gruwelijke game, maar vooral om nostalgische redenen.

Die achtergronden zijn ook zo kleurrijk... Als ik dat zie denk ik meteen weer dat 2d altijd sfeervoller dan 3d zal blijven.
 
Mario Kart 64 wordt nog bijna wekelijks gespeeld met een paar vrienden. Altijd gezellig! Daarnaast nog wel eens Mario Allstars, F-Zero X of een Virtual Console game op m'n Wii.
 
Op mijn stage zitten we nu veel street fighter alpha 2, MK, final fight 3 en UN squadron te gamen.

had ff een snes meegenomen omdat ze nog een tv over hadden. Iedereen verslaafd gemaakt met de retro goodies.
 
sonic en knuckels uitgespeeld met super sonic
sonic en knuckels uitgespeeld met super knuckles

sonic 3 in combenatie met sonic knuckles uitgespeeld met

hyper sonic
super tails
hyper knuckles
moet nog met sonic en tails in sonic en knuckles alle edmerales halen voor 2de keer

alter beast uitgespeeld
double dragon 2 uitgespeeld
arrow flash uitgespeeld
golden axe 2 uitgespeeld
phelios uitgespeeld
wonderboy 3 uitgespeeld
valis uitgespeeld
Kujaku-Ou 2 uitgespeeld
whip rush uitgespeeld
rockman megaworld uitgespeeld
mickey mouse world of illusion uitgespeeld
the new zealand story uitgespeeld
midnight resistance uitgespeeld
sailer moon uitgespeeld
mickey mouse castle of illusion uitgespeeld


turtles tourment fighters kan bij einbaas komen na kreng krijg deze niet verslagen

alex kidd enchanted castle bij laaste kasteel

daruis 2 enerlaaste level

strider kan bij eindlevel komen zonder een leven kwijt te raken .Maar na de eerste checkpoint van de eindlevel kom er een stuk waar ik alle levens die ik heb achtermelkaar kwijtraakt.

stuk zit op 05 :50

zie ook bij speedrun door de stekels heenloopt en expres daarvoor laat raken .Jammer is als je 1x doodgaat weer met 3 levens begingt .en niet meer kan halen tenzij er een bug optreet en geen vijanden verchijnen.1x gebeurd is .toen kwam tot ijzeren dino

rainbow island uitgespeeld normaal met alle 7 edmerales .Is aardig vaag .ze zeggen uitspeeld met alle edmerales bij echte eindbaas komt op het einde .speel ik het uit met alle edmerales.gebeurt er niks ?

moet nog extra mode uitspelen kan daar bij eindbaas komen
 
japan-collector volgens mij heb jij te veel vrije tijd.....
 
japancollector":1yak2xan said:
sonic en knuckels uitgespeeld met super sonic
sonic en knuckels uitgespeeld met super knuckles

sonic 3 in combenatie met sonic knuckles uitgespeeld met

hyper sonic
super tails
hyper knuckles
moet nog met sonic en tails in sonic en knuckles alle edmerales halen voor 2de keer

alter beast uitgespeeld
double dragon 2 uitgespeeld
arrow flash uitgespeeld
golden axe 2 uitgespeeld
phelios uitgespeeld
wonderboy 3 uitgespeeld
valis uitgespeeld
Kujaku-Ou 2 uitgespeeld
whip rush uitgespeeld
rockman megaworld uitgespeeld
mickey mouse world of illusion uitgespeeld
the new zealand story uitgespeeld
midnight resistance uitgespeeld
sailer moon uitgespeeld
mickey mouse castle of illusion uitgespeeld


turtles tourment fighters kan bij einbaas komen na kreng krijg deze niet verslagen

alex kidd enchanted castle bij laaste kasteel

daruis 2 enerlaaste level

strider kan bij eindlevel komen zonder een leven kwijt te raken .Maar na de eerste checkpoint van de eindlevel kom er een stuk waar ik alle levens die ik heb achtermelkaar kwijtraakt.

stuk zit op 05 :50

zie ook bij speedrun door de stekels heenloopt en expres daarvoor laat raken .Jammer is als je 1x doodgaat weer met 3 levens begingt .en niet meer kan halen tenzij er een bug optreet en geen vijanden verchijnen.1x gebeurd is .toen kwam tot ijzeren dino

rainbow island uitgespeeld normaal met alle 7 edmerales .Is aardig vaag .ze zeggen uitspeeld met alle edmerales bij echte eindbaas komt op het einde .speel ik het uit met alle edmerales.gebeurt er niks ?

moet nog extra mode uitspelen kan daar bij eindbaas komen

Maar em, lig je ook nog wel eens met een chickie in bed of niet? ;)
 
Refurbished Ghouls 'n Ghosts JPN voor de PSP, zeer cool.

Gameholic":2m479bmd said:
Maar em, lig je ook nog wel eens met een chickie in bed of niet? ;)

hehe bastard.
 
b00d_1.JPG

Eindelijk Double Dragon op de AES gekregen _O_

Het kon me niet schelen of ie kut was of niet (zo goed als een Real bout of KOF is ie niet, dat wist ik al eeuwen).. het is een originele DD van Technos. En het spel is imo toch best wel tof, Speelt wel lekker weg, mooie achtergronden die ook kapot gaan... lekker muziekje.. Gewoon heerlijke mid 90's 2d!

Voor 60 euro (dankzij de heel zwakke dollar) kon ik deze niet laten skippen.

Abobo! _O_
 
nice man!

ik krijg nog wat zeldzaam snk spul binnen volgende week, plus wat vette super famicom titels :P
 
Double Dragon is inderdaad een lekkere standaard sf rip-off maar daardoor niet minder vermakelijk. Zoals vroeger een goede no-nonsense actiefilm nog goed kon zijn, zo ook de no-nonsense fighter. mooie game!
 
60 is wel een goede prijs inderdaad niet zon super spel maar wel double dragon :) Heb je Rage of the Dragons al ? die gaat wel duur op aes :/ weird gameplay, maar wel mooie animaties en grafz.

Ik zit nu nogsteeds Last blade 2 te spelen op de aes, vaage is dat ik deel 1 beter lijkt, doper verhaal en ook wel zeker andere coole moves.
 
Ik vind zelf rage of the dragons helemaal niks. Ik probeer het zo af en toe toch nog eens; cart erin, beginnen met spelen, en na het eerste potje snel weer eruit halen en een goede fighter erin. Ik weet niet wat ik ervan moet denken, het staat me gewoon niet aan. Het ziet er allemaal aardig uit maar verder gaat het niet.

Momenteel speel ik weer veel capcom vs snk2; toch de ultieme game op de DC voor mij.
 
ja snap wat je bedoel, het holden van buttons voor special vind ik ook erg wazzig, het is geen MK.
 
Rage of the dragons vind ik zelf ook niet zo bijzonder. De gameplay en art staan me niet zo aan. Eigenlijk vind ik niets van die laatste releases leuk.

Last Blade 1 heb ik verkocht. Het was ooit een fantastisch spel maar ik vind nu dat best wel veel personages tegenvallen. De balans is ook echt fucking zwaar slecht, die Lee is gewoon te goed en dat tovenaresje en die reus etc gewoon te slecht. Last Blade 2 oogt op sommige momenten wat slechter (Kaede van 1 vond ik cooler) maar LB2 is uiteindelijk wel de betere game door Kojiroh, Setsuna en Hibiki.

Ik heb mijn zwaardvecht liefde weer hervonden: Samurai Shodown 1 en 2. Zeer tactisch vaardige titels, hoewel er misschien teveel op de timer beslist wordt. Uit de heerlijke 100 megashock tijd. SamSho IV wil ik ooit nog eens halen.
 
Mijn Niksbox is naar de tering, dusssss... tijd voor Retro!

Toevallig kreeg ik ook Alpha Mission 2 (US dogtag only) en Karnovs Revenge (EUR) binnen, Karnov gaat linearecta door naar een betalende afnemer, en van Alpha mission heb ik gezegd dat die deal misging... want die vind ik veel te tof!

Alpha Mission 2 dus.

Vrij diepe shooter nog, speelde hem heel vroeger wel eens in de arcade. Je hebt een zooi powerups die je kunt collecten, en volgens mij moet je 3 parts verzamelen voordat je die powerup krijgt. Dan kun je ze los selecteren uit een real time menu. Verder zijn er nog talloze powerups als speedups, energy ups en downs... Level 2 is helemaal te gek, 1 groot mothership waarvan je zowat ieder deel kapot moet knallen, en vervolgens van binnenuit moet executeren.

Geen eeuwige continues hier, dus tyfusmoeilijk!

I love the Neo!
 
Back
Top