A
Anonymous
Guest
Ik prefereer nog altijd de verticale shooter dan de horizontale, maar ik moet zeggen dat Border Down wel erg slick is...
R-Type":de6u214f said:Power Stone --> Geweldige game, maar speelt nu opeens wel heel wat minder goed met joypad. Ik moet toch echt weer een stick aanschaffen.
Power Stone > Power Stone 2 duidelijk.
R-Type":15httcmj said:Ik wil nou wel eens een Power Stone 3. PSP gaat dadelijk GBA nog inhalen als port machine.
Met de 4 player mode van Powerstone 2, en de actie van Powerstone 1 (die had veel meer moves en was meer recht toe recht aan). Bij deel 2 waren alle nieuwe chars ook heel erg nep, gooi daar dus wat coole voor in de plaats.
Dat is een slap aftreksel van SS64-2. Met een oude Haohmaru en andere lame ass shite imo. De Hyper 64 games zijn echt bruut en met mij denken veel neo fans daar zo over. Maw geen mainstream games voor de 'tekken generatie'R-Type":31f5a66q said:Ik vond die games heel erg brak op de PSX, of is Warriors Rage iets anders?
ManoRevolver":2h7ttvo2 said:Hoe vet is SVC Chaos? Vind het juist supertof om te zien hoe de Capcom chars in SNK stijl zijn.