Ik heb mijn Handheld collectie in 2013 verkocht om mijn reisje Japan van te betalen.
Ik merk dat ik Retrogamen wel leuk vind, maar ook prima op een JXD of ander Android of linux apparaat, mijn arcadekast of PC. Ik hoef daar niet meer de originele hardware voor. Tot een paar jaar terug had ik standaard 5 tot 10 consoles staan (die ik nog niet kon emuleren). En dan bakken met games die ik ook niet eens deed. Maar al die kabels, de joysticks. CRT erbij etc.etc.etc. Werd het opbergen en wegwerken van die troep ook een beetje beu. En als je ze niet hebt, ze ook niet mist, omdat je genoeg andere games hebt. maakte het er niet moeilijker op om ze weg te doen.
En met de prijzen van nu, ben ik echt niet van plan om weer te beginnen.
Op arcade heb ik na een tijd de keus gemaakt om een hele vette cab te kopen, en daar mijn Game PC op aan te sluiten.
1 verschil met veel van jullie is, dat ik FPS games zoals COD, Battlefield, Division of Titanfall het liefste speel.
Mijn Cab heb ik vooral voor Shmups en Fighters zoals Tekken, MK, SF etc. Ook al zuig ik tegenwoordig in fightinggames (sinds ik jullie ken hahahaha, daarvoor dacht ik dat ik best goed was, omdat ik vaak won).
Maar iedereen zijn ding. Ik vind een kast vol games altijd er wel heel indrukwekkend uit zien, alleen daarna kiezen welke je gaat doen is dan weer moeilijk
Ik koop af en toe nog wel een mooie collectors box, en de Titanfall 2 collector edition met de helm staat hoog op mijn lijstje.