What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Koninginnedag 2007

DAY

TATE Mode Pilot
Het is al bijna koninginnedag en vandaag opent de kermis bij ons dus moet dat toch ff checken.

Op Koninginnedag ga ik zelf 's ochtends wat retro game dingen proberen te vinden, heleaas wordt het wel ieder jaar minder. Daarna in de middag wat hangen met wat vrienden.

Wat ga jij doen met koninginnedag?

Same shit hier, smorgens met mijn kids wat over de rommelmarkt heen slenteren of er toevallig nog wat gear ergens uit te halen is... vorig jaar
toevallig nog een Sega Megadrive + MegaCD gevonden voor 5 euro... netjes afgestofd en weer verkocht voor 65 euro.. tel uit je winst. :lol:

Echt zeldzame dingen zul je denk ik op de vrijmarkt niet vinden of je zult er toch flink voor moeten betalen en de staat laat ook vaak te wensen over.

Verwacht dat er dit jaar toch veel xbox, ps2 en gamecube diingen aangeboden zullen worden nu de consolewars weer van start is gegaan.

één advies voor iedereen is ga met koninginnedag niet met een waterfiets door de grachten van A'dam 😉

Koninginnenacht* gooi ik mezelf helemaal vol met bier en Koninginnedag kom ik bij van m'n kater :P

je kunt mij aan het strand vinden dit jaar, geef al jaren niks meer om koninginnedag. Het enige leuke dat ik dan wel eraan vind is de : wie koopt het beste spul voor 5 euro wedstrijd

iedereeen 5 euro mee en de beste deal wint alle meuk :)

misschien dat er wat op het strand verkocht wordt dit jaar...

Vanavond kampioensfeest van AZ in de binnenstad van Alkmaar vieren (dat is de planning, hopelijk winnen ze :D). Morgen naar Amsterdam, lekker beetje rondslenteren.

Ik zag bij de voorinpressies op Tien dat een knakker een tattoo had laten maken met de datum en dat az kampioen zou worden.

Koninginnedag was qua aankopen zeer kut dit jaar. Ten eerste was er weinig en wat er was ging echt voor woekerprijzen weg. Uiteindelijk dus helemaal niks gekocht. Maar wel genoten van lekker weer en de muziek.

Back