Kenshiro":2bfwnff8 said:krijg een 404 error....![]()
![]()
Nee, maar hij ziet er wel fokking dope uit. snelheid!Blackdragon":1ds73xtg said:De enige Guilty Gear 2 in de maak is geloof ik de Xbox 350 versie met de naam Guilty Gear 2: Overture, maar dat is niet 2d en ook geen echte fighting game.
Ken":2os83sn9 said:Die Guilty Gear 2 is een SCHANDAAL en een belediging voor Sammy.
Ken":2a4tt93e said:Ja ik bedoel Overture, wat een onzin!
heb ik ook!Blackdragon":2ov946ed said:Ken":2ov946ed said:Ja ik bedoel Overture, wat een onzin!
Ja het is natuurlijk het verkrachten van een goede serie, maar toch denk ik wel dat het spel niet eens zo slecht is. Van wat ik heb gezien kan ik iig alleen maar zeggen dat de game best wel eens aardig kan wezen of misschien nog wel beter dan dat. Maar goed het kan ook gewoon wezen dat ik een aparte smaak heb.