What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

KoF '95 + '96 voor Saturn

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Hoi Ken,

Wat zouden deze 2 games moeten kosten incl. de RAM cartridge?
En zijn deze 2 games wel te spelen op mijn PAL Saturn? Ik heb wel een import cartridge, maar als die RAM cartridges er ook in moeten...
Alvast bedankt.

Er is een manier om die converter te swappen met de ram cart, maar ideaal is het niet en het werkt gewoon niet lekker heb ik persoonlijk ervaren.
Als ik jou was zou ik gewoon een Japanse Saturn aanschaffen.

KOF 95+96 is trouwens ook in een deluxe pack te krijgen, met beide games in een kartonnen hoesje, of bedoelde je dat eigenlijk al?

Ik weet niet precies hoeveel dat moet kosten, ik ga morgen voor alle topics even naar Akihabara om te checken, dus hou het in de gaten.

Hey, bedankt alvast.
Ik bedoelde ze eigenlijk los, omdat ze naar mijn weten los goedkoper zijn (ik blijf Nederlander) dan in de deluxe pack. Maar goed, als jij die goedkoper weet te vinden 😉.

KOF 95 - 20 euro

KOF 96 - 15 euro

KOF pack 95+96+97 best collection 50 euro

Beiden twee keer gevonden, niet in perfecte staat.

Ik moet er een doosje omheendoen natuurlijk dus ik denk voor 2 games zo rond de 15 euro.

Back