What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Knightmare

VET!!! tx voor de link, Knightmare is echt een bazengame

Ik had wel een beetje op een bombastische versie van het deuntje gehoopt toen ik ging kijken.

edit: jaaaaaa, ga m spelen en dan is het bekende deuntje er dus gewoon wel, heerlijk 8)
 
Dat is gaaf. 1 van mijn meest favo game op de msx.
Deze had ik als card.
Thanks man

Mooie art ook
cover_knightmare.jpg
 
Ik stuitte er een paar weken geleden op. Deze remake is redelijk tot zeer goed. Er was alleen 1 klein dingetje dat me stoorde, kan me niet meer zo goed herinneren wat dat was.
Er zijn ook 3 Konami msx collections voor de playstation en 1 voor de Saturn die alle 3 de collections bundelt in 1 disc. Knightmare is een van de betere msx games. Hulde voor die gast die deze gemaakt heeft.
 
bedankt. wat een taaie rakker is die game. ik heb die vroeger heel veel gespeeld, slechts 1 maal uitgespeeld. lastig door te komen, na stage 6.

ik zal die nieuwe eens proberen, knightmare blijft leuk
 
Nice, ga ik zeker even checken. Voor t laatst gespeeld toen ik 8 was ofzo. Een moeilijke game, volgens mij heb ik level 2 niet eens uitgespeeld (met die heks ofzo).

Bedankt voor het delen.
 
Dank voor de tip. Ziet er goed uit! Heb het originele kapot en uitgespeeld. Dat laatste bepaald niet door mijn skills, maar vanwege een glitch bij het inladen :-)
 
Veel te traag dat ik ben reageer ik hier toch nog even op aangezien ik dat spel grijs heb gespeeld tot de toetsen van mijn msx afvielen. Wat tof! Helemaal top !
 
Back
Top