What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

King of Fighters XII

Ik heb hem gespeeld, hij zuigt wel maar heeft ook wel zijn charme. Heerlijk grote personages... en animaties zijn ok.

Maar de gameplay sucks, de movesets suck en het aantal characters sucks. De modes sucks ook en als klap op de vuurpijl heeft de online mode bijna structureel lag.

Niet meer dan een tientje waard. En ik moet toegeven: KOF is gewoon dood. Deze game heeft tijd gekost, XIII zal dus op deze fundering verder gaan. Nee dank je.

Ja, maar toch wil ik XII op een bepaalde twisted manier wel hebben.

Voor het geval het nog niet vermeld is. Er is een demo van KOFXII beschikbaar in de Japanse PSN store. Twee personages zijn speelbaar, nl. Terry en Kyo.

Hier een youtube filmpje van de demo:

Aleste":3evaxi6e said:
Voor het geval het nog niet vermeld is. Er is een demo van KOFXII beschikbaar in de Japanse PSN store. Twee personages zijn speelbaar, nl. Terry en Kyo.

Hier een youtube filmpje van de demo:
COOL, thanks!

Back