What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

King of Fighters MVS games

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Zeker als je niet echt into fighting games bent is het makkelijker om te beginnen met nieuwere games zoals SVC Chaos en Garou MOTW. Deze nieuwere games zijn qua moeilijkheid niet te vergelijken met oudere SNK games.

De oudere fighting games op de neo geo zijn meestal ziekelijk moeilijk na de eerste paar characters (bijvoorbeeld art of fighting 2 en double dragon) en ook de moves waren toen moeilijker uitvoerbaar heb ik het gevoel. Zeker de super of ex moves hebben ze flink vereenvoudigt bij de laatst uitgebrachte games.

KOf serie is wel te doen qua moeilijkheid denk ik, de (super) moves zul je wel moeite mee hebben in het begin want ze eisen nogal een precieze uitvoering. Ik ben benieuwd wat je er van vindt.

Hahahah ja KOF is wel te doen tot de echte endboss tegenkomt, die is meestal mad overpowered en laat je geen stap zetten, laatst heb ik Goenitz in kof96 een timeout moeten geven na een paar pokes.

In SvC kan je supers blijven doen met shin akuma zonder dat er iets aan de balk gebeurt.

Back