What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

King of Chinatown [docu]

Anunaki

Shmup Veteran
Ik kwam laatst deze docu tegen over een SF4 speler die probeert wereldkampioen te worden. Is wel aardig om te kijken als je een vrij uurtje hebt

altijd goed weer een docu over gaming. Ik heb net 20 minuten gekeken en ik heb al 20 minuten medelijden met Triforce, die heeft ze niet allemaal op een rijtje.

Ben benieuwd het afloopt.

Thanks!

Dank voor het delen Patrick, erg leuk om ff te checken. Het gaat over Justin Wong en zijn strijd met Daigo en een inzicht hoe het loopt met een manager van een groep goeie spelers, waaronder Justin.

Ik heb het op een gegeven moment echt wel te doen met Triforce.

Check het guys!

Wat een stelletje dwazen joh, als je intrekt bij een gast met een powerglove als mode-item en vervolgens de hele dag gaat gamen in de hoop er wat mee te kunnen verdienen. Denk dat er nog wel wat aan het business model van die triforce geschroeft kan worden, gek wereldje in elk geval..

wong kun je ook live kijken

±D

docu is te grappig triforce blijft ook the grappig

Back