What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

KIng Kong in Amsterdam

DAY

TATE Mode Pilot
Las net op Gamer.nl dat de free record shop in Amsterdam kalverstraat een actie heeft ter promotie van King kong. De eerste 50 mensen die zich als aap verkleden en melden op donderdag 17 november vanaf 15:00 krijgen de game King Kong gratis. Leruke actie lijkt mij. Wel vraag ik mij af welk filiaal ze bedoelen, want er zijn geloof ik 3 filialen.

Ach, ik loop zelf niet echt warm voor deze game, kijk er ook totaal niet voor uit. En een pak huren is bijna net zo duur als het spel zelf..
Leuke actie, maar ik ga dat dus niet doen.. Als je nou als Vaan verkleed FF XII kan ophalen voor 30 euro had ik het wel gedaan =P Maarja, dat is een droom =P

Wedden dat de Gamekingkongs van TMF als eerste voor de deur staan, staan ze weer voor aap!!

NIet eerlijk om een wedstrijd als deze in een grote apenheul te houden als Amsterdam.
Sorry moest er even uit...

Aanlokkelijk...ik zit naast 2 FRS op school, en heb een vriend die dat soort dingen écht heel leuk vindt. Jammer dat King Kong het spel me stom lijkt maja. Iemand meer informatie erover?

mss ga ik kijken welke 'gekken' zich daar melden, zelf verkleden lijkt mij niets.

Back