Anunaki
Shmup Veteran
Mijn Killer Instinct kast heeft een issue met het geluid: als ik de kast aanzet werkt alles prima, maar na een tijdje spelen stoppen de sound effects ermee (muziek loopt door). Toen ik de kast net had was dit helemaal niet, na een paar dagen was het na een paar rondes en nu is het eigenlijk al meteen.
Als ik de kast dan reboot, is het geluid helemaal weg.
De romtest is OK en de opstart GONG doet het gewoon. In het testmenu speelt de muziek ook niet meer.
Als ik de kast dan na een wat langere tijd weer aanzet (als in de volgende dag), begint het weer van voren af aan.
Is er iemand die een idee heeft wat er aan de hand kan zijn? Het beeld en de gameplay zijn 100% in orde
Ik hoop eigenlijk dat het de eproms zijn ondanks dat de checksum OK is. Maar misschien heeft iemand hier een x een vergelijkbaar probleem gehad.
Als ik de kast dan reboot, is het geluid helemaal weg.
De romtest is OK en de opstart GONG doet het gewoon. In het testmenu speelt de muziek ook niet meer.
Als ik de kast dan na een wat langere tijd weer aanzet (als in de volgende dag), begint het weer van voren af aan.
Is er iemand die een idee heeft wat er aan de hand kan zijn? Het beeld en de gameplay zijn 100% in orde
Ik hoop eigenlijk dat het de eproms zijn ondanks dat de checksum OK is. Maar misschien heeft iemand hier een x een vergelijkbaar probleem gehad.