Thx,
Ja idd ik heb wel meerdere kasten gemaakt ooit, heb ook meedere volledige originele Killer instinct kasten gehad. Maar uiteindelijk zoveel issues gehad met de CRT monitoren, de pcb boards die zomaar de geest zou kunnen geven het was steeds in het achterhoofd tijdens het spelen.... Wat gaat het nu weer zijn?? , uit schrik alles maar verkocht omdat alles werkend verkocht krijgen natuurlijk meer opbrengt dan defecte kasten
Alles weggedaan uiteindelijk,
Tot het weer begon te kriebelen, toen dacht ik, ik ga nog 1 kast maken om bij te houden en die maak ik waar ik alles zelf aan kan repareren en een lcd scherm verticaal geplaatst met de nodige scanline shaders tot screen curvature etc...(ik weet het puristen verkiezen CRT , maar door de schaarste en de problemen met de CRT's,) is het dan deze geworden.
De kast waar ik als kind uren en uren heb op versleten en zoveel herinneringen aan heb.
Voor mij persoonlijk de beste game aller tijden in zijn genre
Bouw technisch geen moeilijke kast om te bouwen en de plannen heb ik online gevonden, en daarbij komende heb ik alle artwork originele sticks en buttons eveneens een originele speaker panel van een vriend gekregen die ooit het gedacht had 1 te maken maar is er nooit van gekomen.
Ook heb ik deze kast zo gebouwd dat hij eenvoudig te demonteren is en weer op te bouwen.
Anyway ,
Ik speel er nog wekelijks op al is het maar eens een half uurtje. Ik krijg steeds die nostalgische vibe,
Echte fanaten weten wat ik bedoel