Ken
High Score Hunter
- Joined
- Aug 10, 2005
- Messages
- 4,799
- Reaction score
- 0
De meesten van jullie zullen de komende twee dagen vrij zijn.
Zijn er nog plannen om een oude game op te pakken of een game uit te spelen die nog in de seal zat?
Enigszins jammer dat de tijden wat veranderd zijn en ik niet de hele dag voor de tv kan zitten met de Kerst, maar ik hoop toch nog stiekem hier en daar een paar uurtjes voor de buis te hangen, al is het alleen maar om de nostalgie.
...Resident Evil 2 anyone?
Zijn er nog plannen om een oude game op te pakken of een game uit te spelen die nog in de seal zat?
Enigszins jammer dat de tijden wat veranderd zijn en ik niet de hele dag voor de tv kan zitten met de Kerst, maar ik hoop toch nog stiekem hier en daar een paar uurtjes voor de buis te hangen, al is het alleen maar om de nostalgie.
...Resident Evil 2 anyone?