What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ken's racecab

cageman

Administrator
Staff member
Zo Ken. Ik heb het topic alvast voor je aangemaakt. Kom maar op met die pics! :mrgreen:

Camera nog niet hoeven verkopen, vrees dat het wel tijd wordt voor een nieuwe lens (excuses als sommige pics niet haarscherp zijn).
Foto's van het scherm doen de kwaliteit vanzelfsprekend geen eer aan.

Psykick en Beatmaster-P hebben zichzelf weer eens van hun beste kant laten zien en hebben me hier twee avonden onwijs goed mee geholpen. Couldn't have done it without you guys! Speciale vermelding gaat toch wel uit naar het panel tussen het stuur en het scherm, waar Psykick nog slapeloze nachten van zal hebben. Deze was gaar, had sigarettenburn etc. maar na een behandeling van de meester weer as good as new. Sega Rally zit er in for now, but this is just the beginning of course.

DSC_0449.jpg

DSC_0453.jpg

DSC_0456.jpg

DSC_0455.jpg

DSC_0450.jpg

DSC_0448.jpg

DSC_0445.jpg
 
Maar Ken, voel je niet verplicht om foto's te posten, hoor. Een videootje is ook prima ;-)
 
En dan dit! Haha! Zal vanavond wat foto's uploaden stelletje haaien.
 
Man! Dit is het echte werk! Hier kan ik dus stikjaloers van worden. ;) Dit is toch die cab van de meeting right? Het scherm was inderdaad erg mooi en nieuwe plastics en zo, Congrats Gozer!
 
Zeker hele vette shit, gefeliciteerd met je aanwinst! Heb het gevoel dat het racevirus niet beperkt zal blijven tot deze mensen :) who's next?
 
ne0":2g8cukc9 said:
Heb het gevoel dat het racevirus niet beperkt zal blijven tot deze mensen :) who's next?
Nou, Pascal heeft er één, ik, Ken.. next!

Ken, Pas, Has: KUDOS! Wat een baggervette cab, en wat een waanzinnige hobby is dit toch.

Race on!
 
Wat enorm vet zeg.
Hebben jullie mooi gedaan met zijn 3en.


Ik ga kijken voor een groter huis ;-)
 
Tof om de foto's zo te zien,gewoon een originele daytona :D

Wel ff een klus om boven te krijgen, maar hij staat er (hoef een week niet naar de sportschool ;-) )

ik zag ook dat je een tijd had neergezet, bij mij staat ie op 2:27 (ik zal ff een pic posten)
hebbie wat te doen 8)

snelste die ik ooit heb gezien is op een frans forum (aganyte 2:21) siiiiick!!!
 
Die pic wil ik dan wel eens zien ja van 2.27 min. Kan het bijna niet geloven namelijk...
 
Ken":2lhdntdq said:
Die pic wil ik dan wel eens zien ja van 2.27 min. Kan het bijna niet geloven namelijk...

Oeps, ik bedoel natuurlijk 3:27! :lol:

pic van 3:28 (ik heb 3:27 gehaald nog voor de reboot, maar haal ik wel weer even en post ik die ook ff 8) )

img00150201106041216.jpg
 
Waar zouden we die repro art kunnen vinden voor op de bezel boven het scherm?
 
Vet zeg, mooie klassieker blijft het! Inderdaad: who's next? In Erik's schuur misschien een mooie Initial D :)? Nee echt kicken dat dit gewoon bij je thuis staat!
 
Back
Top