What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ken's Playground

Status
Not open for further replies.
De laatste, niet onverdienstelijke aankoop in Japan (plaatje even ergens anders vandaan gehaald), een brand new Espgaluda II kit met verticale poster.
L_espgaluda2fullkit.gif

poster2_huge.jpg
Verder nog Heavy Metal Geomatrix voor Naomi en F1 2006 voor PlayStation3.
 
Waar blijven die updated pics van je Ken :)

Of ben je nog druk bezig met zooi inruimen? :twisted:
 
Gameholic":yxqezvez said:
Waar blijven die updated pics van je Ken :)

Of ben je nog druk bezig met zooi inruimen? :twisted:

Dat is de enige logische verklaring, hoewel ik begin nu toch ook heel nieuwsgierig te worden...
 
Ik moet zeggen dat het nog meevalt, omdat ik een extra vitrine had staan nog die nu ingericht is met characters. Daardoor kwam aardig wat ruimte vrij en vooral nadat ik alles waar NTSC/U of PAL opstond eruit had geflikkerd. Neemt niet weg dat ik alsnog naar de IKEA moet morgen om een enkel kastdeel te kopen voor tussen de dubbeldeurs. Het ziet er in ieder geval al aardig uit, al is alles wel erg op elkaar gestapeld nu, vooral de grotere dozen en dat vind ik jammer.
 
Ken":2rtlydag said:
Ik moet zeggen dat het nog meevalt, omdat ik een extra vitrine had staan nog die nu ingericht is met characters. Daardoor kwam aardig wat ruimte vrij en vooral nadat ik alles waar NTSC/U of PAL opstond eruit had geflikkerd. Neemt niet weg dat ik alsnog naar de IKEA moet morgen om een enkel kastdeel te kopen voor tussen de dubbeldeurs. Het ziet er in ieder geval al aardig uit, al is alles wel erg op elkaar gestapeld nu, vooral de grotere dozen en dat vind ik jammer.

Als het allemaal meevalt, waar blijven dan die foto's?? :P
 
Het begint serieus heftige vormen aan te nemen, nog even geduld mijn smurfjes.
 
Ken":343pct9w said:
Het begint serieus heftige vormen aan te nemen, nog even geduld mijn smurfjes.

'S goed oppersmurf, denk je nog even aan m'n FFtjes? :P
 
Ik heb de foto's gemaakt, alleen was ik het kabeltje van me camera vergeten! Morgen dus...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top