What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ken's Playground

Status
Not open for further replies.

Ken

High Score Hunter
Ik zal dan maar een begin maken met de manier waarop ik graag iedereen zijn eigen topic zie maken. Hier zijn de pics zoals de situatie is in Nederland en de aanwinsten van de afgelopen maanden. Ik zal deze topic dan ook updaten als er iets nieuws bijkomt. Go make your own topics now people!

Thanks

Nederland:

DSC_0215.jpg
DSC_0223.jpg
DSC_0214.jpg
DSC_0220.jpg
DSC_0228.jpg

Japan 2006:

DSC_0098.jpg
DSC_0210-1.jpg
DSC_0211.jpg
DSC_0212.jpg
DSC_0213.jpg
DSC_0214-1.jpg
DSC_0215-1.jpg
DSC_0216.jpg
DSC_0217.jpg
DSC_0218.jpg
DSC_0222.jpg
DSC_0221.jpg
DSC_0220-1.jpg
DSC_0219.jpg
DSC_0223-1.jpg
DSC_0229-1.jpg
DSC_0230.jpg
DSC_0227.jpg
DSC_0228-1.jpg
DSC_0232-1.jpg
DSC_0233.jpg
DSC_0231.jpg
DSC_0295.jpg
DSC_0297.jpg
DSC_0296.jpg
DSC_0060-1.jpg
DSC_0061-1.jpg
DSC_0062-1.jpg
DSC_0063-1.jpg
DSC_0064-1.jpg
DSC_0065-1.jpg
DSC_0066-1.jpg
DSC_0067-1.jpg
DSC_0068-1.jpg
ps3.jpg
pssatdc.jpg

Elke keer dat ik deze fotos zie blijf ik verbaasd :shock:

Fucking hell gozer, sick :twisted:

Heel mooi,zal vast heel wat jaren geduurd hebben,of je heb een ZEER goede betaalde baan!
Ziet er erg mooi uit Ken!

Almighty ik neem aan dat jij ook even een topic zoals deze gaat maken, want jouw shit is ook niet onverdienstelijk.

En er zijn inderdaad al behoorlijk wat jaartjes en bezoekjes aan Japan over heengegaan. Zo goed wordt een freelance ouwehoer nou ook weer niet betaald ;)

Maar die games ed. die je nu in japan hebt, ga je die geleidelijk aan opsturen of wat is daar de bedoeling mee?

Dit is de eerste keer dat ik een Guest zie antwoorden. Wie was dit en zou je even kunnen inloggen als je antwoord, thanks.

Ik heb een groot deel al opgestuurd met de boot. Die doet er 2 maanden over, maar dat maakt natuurlijk geen drol uit in mijn geval.

Als ik 10 kilo opstuur is dat met EMS 100 euro en met de boot 35 euro, dat scheelt toch behoorlijk.

Ik vraag mij echt af waar je al dat nieuwe spul gaat laten. Ik zal dit weekend ook even wat foto's maken van mijn collectie enz. en even een topicje maken.

M'n vriendin zei al;je gaat het niet zo bond maken als die gozer he? 😉
Ik hoop iedergeval als ik een jaartje verder ben 1/4 van Ken's collectie te hebben :)

Metal Slug boxset, SF Zero 3, Strikers 1945, Salamander Deluxe, Tetris S.
satmet.jpg

Een paar toppers die al een tijdje op het verlanglijstje stonden, zoals KOFXI en Tenchu Kurenai.
ps2snk.jpg

Wat is een DC collectie zonder de laatste uitgaves zoals Under Defeat en Radilgy? Eindelijk heb ik dan beide Last Blade games voor de DC.
dcund.jpg

Mushihime sama soundtrack met character.
mushi.jpg

Vandaag RR 7 opnieuw gekocht wat de PS3 collectie op het waanzinnige aantal van 3 maakt. Maandag komt daar Railfan nog bij.
ps3gamez.jpg

Zijn weer mooie aankopen Ken!
Vooral de Saturn games zijn toppers.

Hoe is RR7 trouwens?Heb hem hier op de 360 en was een redelijk spel.

Die Blue Dragon X360 ziet er nice uit. Althans de doos :) Wat zit er allemaal in?

Ik ook :( Ik snak echt naar een goede adventure of RPG op de Xbox 360. En dan een traditionele, geen Oblivion ofzo.

Ziek veel aankopen hehe. Maar Ken nu je alles voor Saturn "goed"gaat kopen, dat wil zeggen met spine e.d, wat ga je met de games doen die je nu dubbel hebt? buy & sell topic :D

Klopt, over twee weken komt er een lijstje met games die ik dubbel heb of zonder spine card in buy en sell!

Foto's van andere sites gehaald maar goed gaat om het idee even, foto's volgen allemaal (nieuwe) als ik terug ben.

Ketsui DVD
ketsui.jpg
Mushihime Sama Full Kit
l_mushihimekit.jpg

KOF 2001 Dreamcast
kof2000.jpg

Battle Garraga Saturn
Battle_Garegga_a.jpg

Status
Not open for further replies.
Back