Ken
High Score Hunter
- Joined
- Aug 10, 2005
- Messages
- 4,799
- Reaction score
- 0
Gisteravond in Akiba maar direct even een nieuwe keitai denwa aangeschaft.
Tank, koelkast en sniperrifle in een blauw wonderlijk apparaatje, het gaat helemaal nergens over. Navigatie, internet, muziekplayer (net even MGS2 soundtrack gedownload en geluisterd bijv.), FeliCa en allemaal andere termen die jullie toch niks zeggen. Ik zal aan het blad Connexie waar ik voor schrijf vragen of ik een artikel wat ik over deze services heb geschreven mag gebruiken voor Nozomi. Toch vreemd dat ik in Nederland ook een Sony Ericsson heb, maar die toch echt een partij kansloos is vergeleken met deze space shuttle. Waarom nou? Is dat nou echt nodig? Anyway, mocht je naar Japan komen en mocht je me wilen bereiken vraag dan m'n nummer en phone e-mail.

Tank, koelkast en sniperrifle in een blauw wonderlijk apparaatje, het gaat helemaal nergens over. Navigatie, internet, muziekplayer (net even MGS2 soundtrack gedownload en geluisterd bijv.), FeliCa en allemaal andere termen die jullie toch niks zeggen. Ik zal aan het blad Connexie waar ik voor schrijf vragen of ik een artikel wat ik over deze services heb geschreven mag gebruiken voor Nozomi. Toch vreemd dat ik in Nederland ook een Sony Ericsson heb, maar die toch echt een partij kansloos is vergeleken met deze space shuttle. Waarom nou? Is dat nou echt nodig? Anyway, mocht je naar Japan komen en mocht je me wilen bereiken vraag dan m'n nummer en phone e-mail.
