What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ken's NEW Playground

Ken

High Score Hunter
Er ontbreken nog enkele dingen zoals ST-V, Naomi en GD Rom stuff, artbooks en nog een paar kleine dingen, maar deze pics geven een goed genoeg beeld zoals het er op dit moment een beetje bijstaat.

DSC_0090a.jpg
DSC_0091a.jpg
DSC_0101a.jpg
DSC_0097a.jpg
DSC_0107a.jpg
DSC_0108a.jpg
DSC_0115a.jpg
DSC_0116a.jpg
DSC_0117a.jpg
DSC_0085a.jpg
DSC_0106a.jpg
DSC_0109a.jpg
DSC_0110a.jpg
DSC_0102a.jpg
DSC_0104a.jpg
DSC_0111a.jpg
DSC_0112a.jpg
 
Zeer heftig, zeer heftig. Toch weer mooie uitbreidingen op de al reeds geweldige collectie!

:twisted:
 
Echt wel wreed. Die vitrine kast... Jep, echt een kamer waar je trots op mag zijn. 8)
 
Rano":ydaa2pgf said:
Nozomi meeting @ Ken's playground? :lol:

Waar en wanneer? I will be there 8)

Neen ff serieus, zeer nette collectie. Ik ben m'n bed aan het slopen, moet ook een vitrinekast tussen :P

@Ken: Echt heel netjes hoor, moet een kapitaal inzitten. Ook dat mariobeeld ziet er zeer deftig uit, allemaal heel netjes geplaatst, maar heb zo het idee dat er toch een paar kasten bijgekomen zijn? :P
 
Ziet er allemaal keurig uit kerel, een zeer mooie collectie waar je trosts op mag zijn!
 
Absoluut een zeer zeer vette collectie! Maar wat ik me dan wel afvraag, speel je nu ook weleens een hoop van die games of staan ze er maar om het staan? Ik ken de verzamelwoede maar al te goed en heb zelf al een tijd geleden besloten om daar mee te stoppen. Nu koop ik alleen dingen waar ik ook echt mee speel - gebruik.

Neemt niet af dat je collectie echt te VET is!!
 
Peet1979":1ra22gj1 said:
Absoluut een zeer zeer vette collectie! Maar wat ik me dan wel afvraag, speel je nu ook weleens een hoop van die games of staan ze er maar om het staan? Ik ken de verzamelwoede maar al te goed en heb zelf al een tijd geleden besloten om daar mee te stoppen. Nu koop ik alleen dingen waar ik ook echt mee speel - gebruik.

Neemt niet af dat je collectie echt te VET is!!

zelf ben ik ook lichtelijk doogedraaid kwa het verzamel van games, ook ik kom niet toe om elke game te spelen :lol:
 
Ken is dit een kamer die je over had of is het je woonkamer? Serieus, sluit een dikke inboedelverzekering/brandverzekering af want er staat wel een klein fortuin. Doet me denken aan "the 40 year old virgin" met zijn verzameling hehe, sick stuff!!! Maar had je niet eerst een neo candy ipv astro city?
 
Dit is gewoon mijn woonkamer, heb alleen nog een slaapkamer die is zo veel mogelijk gamevrij wil houden. Hopelijk krijg ik nog eens een wat groter huis met een aparte kamer...
 
Zeer vette collectie!!!

Niet om een domme vergelijking met the 40 year old virgin te maken, maar heb je een vriendin? Wat vind die ervan?
 
Heb je dan geen woonkamer over Ken?
Waar je eigelijk gewoon lekker kunt relaxen (zonder die collectie?).
Heb zelf nu m'n collectie op de slaapkamer staan en ook alles opnieuw ingericht, bedoel me vriendin heeft hier toch vaak de ogen dicht 😉
Maar om nu alles in de woonkamer te zetten...

Het neemt natuurlijk neemt het niet weg dat het een onwijs gave collectie is!!
 
Gelukkig is mijn woonkamer redelijk groot, en is alles wel redelijk weggewerkt zodat je niet op stapels zit te turen constant. De tv/beamer hoek is redelijk normaal.

Vrouwen heb ik er eigenlijk nooit over horen klagen, het is als een kind uit een vorig huwelijk. Komt er gewoon bij, take it or leave it. Als ik al die verhalen hoor over watjes die zich door hun vriendin laten commanderen stuff de deur uit te doen, dat zal ik nooit kunnen begrijpen of respecteren. Maar goed, dat is weer een hele andere discussie.
 
Wat aanwinsten van de afgelopen weken met dank aan Gameholic en Sven666!
r7.jpg
KICX0955.JPG


De almachtige Ketsui is dan eindelijk gearriveerd, life will never be the same again!
1111416163.jpg

Zal van de week wel wat eigen foto's maken.
 
Ik heb alle shooters gespeeld die er ooit ook maar enigszins om gedaan hebben en ik kan toch niet anders dan concluderen dat dit echt de allerbeste vertical shmup allertijden is. Briljant.
 
Goed om te zien dat de R7 en de Sakura een mooie plek hebben gekregen ;)

Ook daar doe je niks mee in de praktijk maar goed, het is wel een mooie aanwinst voor de collectie!
 
Ken":3k90ovcj said:
Ik heb alle shooters gespeeld die er ooit ook maar enigszins om gedaan hebben en ik kan toch niet anders dan concluderen dat dit echt de allerbeste vertical shmup allertijden is. Briljant.

oh rlly? noem ze eens op :P
 
Back
Top