What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ken goes Japan 2008 -edit 2010-

Van Tokyo naar Okinawa in het zuiden en weer terug langs allemaal dorpjes en steden. Vooral met de trein, maar ook een binnenlandse vlucht. Wordt een hele planning....
 
Gelukkig zijn ze daar nogal goed in plannen dus je hoeft weinig zelf te doen :). Maar dat klinkt als een zeer relaxte trip weer, have fun en mooie verhalen posten als je terug bent natuurlijk.
 
Hoi Ken, als je trip nog niet geregeld is, heb ik misshien nog wat info voor je over binnenlandse vluchten.

Maar, als je naar Okinawa gaat, moet je wel vliegen :) (of 3 dagen varen)
Heel veel plezier in Oktober alvast.
 
Ken, ben je uiteindelijk naar de fish market geweest? Ik hoorde van mijn japanse vrienden dat je daar op bepaalde tijd moeten komen en alleen maar beperkt aantal mensen toegang krijgen tot de fish market/veiling. Dit omdat er, uiteraard, waar een paar aso amerikanen irritant zaten te doen.

Note: I hate americans :D :D
 
Ik ben nog nooit op de fish market geweest. Dat is zo'n uitstapje wat ik altijd heb bewaard om nog eens te doen en ik denk dat het dit jaar ervan gaat komen.

Planning is helemaal rond, binnenlandse vluchten zijn geboekt, Japan Rail Pass is binnen. Het feest kan beginnen. Nog 2 weken...
 
Dinsdag aangekomen en `s avonds even door Shinjuku gewandeld en gegeten. Woensdagochtend richting Nikko gegaan waar we ook hebben overnacht. Was er nog nooit geweest en het kan dan ook van de lijst worden geschrapt. Leuk om even in te komen, niet zo onmisbaar als in veel boekjes wordt geschreven though. Vandaag teruggekomen uit Nikko, even bij Ueno uitgestapt voor het museum en vervolgens even door Akihabara gewandeld (wat is hier veel veranderd in 2 jaar!).

Morgen gaan we via Nagoya naar Gero, een plaats bekend om zijn onsen. De dag daarna is het bekende festival in Takayama. Een paar plaatsen en dingen die ik nog nooit heb gedaan dus ben erg benieuwd!
 
Back
Top