A
Anonymous
Guest
ruderudie":2r9wo4vx said:Ik vind het wel vrij duur als die kast niet in goede staat is. Dit zijn van die kasten die ze in België altijd hebben, staan ook erg vaak op marktplaats voor een prikkie. ik zou zeggen haal een kast uit Nederland. Gewoon een high tech ziet er nog beter uit vind ik, misschien even op www.flipperkast.nl of iets dergelijks kijken.
Ik had een 2 slots high tech via marktplaats gekocht voor 225 met 3 games en die was in zeer goede staat. Hij staat nu bij Muzzle (ook actief op dit forum) en hij is er ook zeer tevreden mee. Ik vind bij deze kasten alleen het nadeel dat je zo'n verzonken scherm hebt met een glasplaat ervoor, maar ieder zijn meug.
Ik ben inderdaad wel tevreden met die High Tech kast
Je hebt hem wel mooi met aardige winst aan mij doorverkocht dan (ik heb er 300 voor betaald met 2 games)
Maar ik heb er zeker geen spijt van. Zeker sinds ik er wat meer toffe games voor heb staat de kast regelmatig aan