A
Anonymous
Guest
Ik heb hier nog een Pentranic 29' monitor liggen waarvan het chassis kapot omdat een verkeerde resolutie is aangevoerd. Zeer weinig gebruikt en staat hier een beetje in de weg. Hij mag weg voor 80,- euro, op te halen in Lochem