Jazsie
Combo Keeper
Goede avond,
Vandaag vol trots mijn eerste cab (Royal video action) opgehaald. Defect volgens de verkoper.
Afijn, voeding stond op 4.6 ingesteld. Netjes op 5 volt ingesteld en alles werkt. PCB spel dat erbij zat getest maar geeft artifacts?
Zie foto hieronder:
Iemand een idee waar ik op de PCB zou moeten kijken voor eventuele defecten?
Vandaag vol trots mijn eerste cab (Royal video action) opgehaald. Defect volgens de verkoper.
Afijn, voeding stond op 4.6 ingesteld. Netjes op 5 volt ingesteld en alles werkt. PCB spel dat erbij zat getest maar geeft artifacts?
Zie foto hieronder:
Iemand een idee waar ik op de PCB zou moeten kijken voor eventuele defecten?