Ken
High Score Hunter
Ik ben bezig met het maken van een Top 5 van games die dit jaar zijn uitgekomen maar dat valt nog niet mee. Wat is jullie Top 5? En dus niet van games die je het meest hebt gespeeld op de SEGA Saturn, maar games die dit jaar zijn uitgekomen.
Mijn top 5 van 2005:
1. Espgaluda II - Arcade (Cave pcb)
2. Neo Geo Battle Coliseum - Arcade (Sammy Atomiswave)
3. Jikkyou Pawapuro Baseball 12 - PlayStation2 (Konami)
4. Densha de Go! Final - PlayStation2 (Taito)
5. Under Defeat - Arcade/Naomi GD-Rom (G-Rev)
Mijn top 5 van 2005:
1. Espgaluda II - Arcade (Cave pcb)
2. Neo Geo Battle Coliseum - Arcade (Sammy Atomiswave)
3. Jikkyou Pawapuro Baseball 12 - PlayStation2 (Konami)
4. Densha de Go! Final - PlayStation2 (Taito)
5. Under Defeat - Arcade/Naomi GD-Rom (G-Rev)