What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Jouw top 10 videogames allertijden...

Dr Doggystyle":3c60woul said:
toevallig komt een top 10 nu heel goed uit ;)
alleen ff sorteren met de leukste / beste bovenaan
1. Mortal Kombat 2
2. Mortal Kombat 9
3. Mortal Kombat X
4. Ultimate Mortal Kombat 3
5. Mortal Kombat 1
6. Mortal Kombat 3
7. Mortal Kombat Deadly Alliance
8. Mortal Kombat Deception
9. Mortal Kombat Armageddon
10. Mortal Kombat 4

:)


Hahah doggy xD

Zal maar een poging wagen,

1. Metal gear solid
2. Shenmue 2
3. Mario 64
4. Mortal kombat trilogy (puur om de gameplay, qua art en muziek by far MK2)
5. Ultra street fighter 4

Ik denk dat ik het hier maar bij laat, lol. Ik heb namelijk games op mn lijst staan die niemand kent of waardeert xD. Maar waar ik wel ontzettend veel plezier mee heb gehad. O.A.

Mortal kombat 9
Courier crisis
Nightmare creatures 1
Psychic assassin taromaru
Blood will tell
Samurai spirits 64 ... Ja voor de hyper neo geo.., serious mijn favorite SS game =P... (Nog bedankt baki!)
 
1 Zelda Ocarina of Time (N64)
2 Tetris (NES)
3 Super Metroid (SNES)
4 R-Type (Arcade/Turbografx16)
5 Pac-Man (Arcade)
6 GTA San Andreas (PC/XBOX)
7 Super Mario Bros 3 (NES)
8 Mario Kart 64 (N64)
9 F-Zero X (N64)
10 Street Fighter II (Arcade)
 
Da Dude":tajp03hk said:
Cageman":tajp03hk said:
Da Dude":tajp03hk said:
En met meer dan 30 jaar gamehoarding is het moeilijk kiezen.
corrected :mrgreen:

gamehoardig. Dude, je hebt meer meuk dan ik hahahahaha. Bij mij past het op een HD van 4Tb.
Jij hebt een loods nodig :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: al vind ik je verzameling ubervet

Hierbij mijn retrogameverzameling: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
IMGP9207.JPG

4TB? De retro verzameling past bij mij niet op een 4TB hoor :)
 
R2-2D":1mk9uq24 said:
Vind je de Gamecube versie van F-Zero niet beter dan de N64 versie?

F-Zero X is beter dan de Cube versie :P

De muziek, de snelheid, de banen.... en de look :)
 
DLX":2asw61p8 said:
R2-2D":2asw61p8 said:
Vind je de Gamecube versie van F-Zero niet beter dan de N64 versie?

F-Zero X is beter dan de Cube versie :P

De muziek, de snelheid, de banen.... en de look :)
Helemaal mee eens, vooral in 60hz. 😉
 
1. Gunstar Heroes Megadrive
2. Metal Slug Neo Geo
3. Sonic 2 Megadrive
4. Musha Aleste Megadrive
5. Donkey Kong Country SNES
6. Streets of Rage 2 Megadrive
7. Castle of Illusion Megadrive
8. Blazing Star Neo Geo
9. Street Fighter 2 turbo arcade
10. Elevator action Returns Sega Saturn
 
Metal Slug
Garou Mark of the Wolves
Castlevania Symphony of the Night
Metal Gear Solid 3
Snatcher
Secret of Monkey Island
Kikikaikai Ninja
Final Fantasy Tactics
The Punisher
ProGear
 
Moeilijk, moeilijk,moeilijk de eerste 5 is geen probleem, maar daarna wordt het lastiger.
Goed, toch maar wat genoteerd:


1. Super Street Fighter II X (Arcade)
Naar mijn idee de ultieme editie van de SFII games , alhoewel ze allemaal goed zijn. Speel het nog geregeld.

2. Castlevania Symphony of the Night (Psx jap)
Ooit bij jap. release op de gok gekocht omdat ik Castlevania games leuk vondt, wat werd ik aangenaam verrast! Dit blijft toch wel de allerbeste Castlevania game.

3.Samurai Spirits 2 (Neo Geo)
Met deze game liet SNK zien waartoe ze in staat waren en niet alleen maar SF clones aan het produceren waren. Alles klopt aan deze game, het zag er toen echt goed uit en de muziek...wat een sfeer!

4.Metal Slug (Neo Geo)
Met de opkomst van het 3d tijdperk maakte SNK gewoon nog dit soort games. Met liefde gemaakt , dat kan je zien, door ex medewerkers van Irem.(dat kan je ook zien)

5.Super Mario World (Snes)
Geweldige leuke game, al die secrets vooral!

6.Zelda Ocarina of Time (N64)
Nog steeds is er geen betere Zelda, maar mijn verwachtingen zijn hoog gespannen voor de WiiU versie.

7.Sonic 1 (SMD)
Wow, wat was ik hier verslaafd aan zeg! Vooral het eerste level vind ik nog steeds een van de hoogtepunten. Dit is waar gameplay,graphics en sound perfect bij elkaar komen.

8.F-Zero (NGC)
Omdat ik 'm leuker vindt dan de N64 versie. Ziet er nog steeds goed uit trouwens!
Vooral leuk toen ik er achter kwam dat de AX banen er ook in zaten.

9.Street Fighter 4 (X360)
De game ziet er niet uit, maar het heeft voor een mooie opleving in de fightinggame community gezorgd. Omdat dit de enige game was die ik veel online speelde, hoort hij in het rijtje thuis.

10.Dodonpachi Daioujou (Arcade)
Nog steeds een van de betere van Cave, zonder Lolita's en Fantasy.

Honourable mentions:
Toaplan games (bijna allemaal goed)
Kikikaikai Ninja
Gradius serie
Aleste serie

Ik kan er nog wel 20 bij zetten, maar ik stop hier maar.. :D
 
Back
Top