What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Jinxz's mistery purchase

Dude! Dat is echt geweldig.
Maar ja, had ook niet anders verwacht van iemand met dezelfde achternaam :D
 
Whahahahahaha nooit gedacht dat ik zou dichtbij zou zitten, maar dit is echt een supergaaf ding voor cab vervoer.
Vind het zo bij je passen!!! Een originele trailer voor een originele gozer :mrgreen:

Congrats man echt mooi :D
 
Damn...das briljant. Ook een goed excuus om te hard te rijden: "Maar oom agent, u zag toch dat ik door een enorme bom achterna gezeten werd...toch?".
 
cthulhu":18vxyc0j said:
Damn...das briljant. Ook een goed excuus om te hard te rijden: "Maar oom agent, u zag toch dat ik door een enorme bom achterna gezeten werd...toch?".

:lol:
 
Zow, vandaag de trailer opgehaald. Ding is zo groot dat ie een eigen kenteken heeft. Wist ik veel ;)
Maar allemaal weer geregeld dus ben nu de eigenaar van de trailer. Hij staat nu voor m'n deur totdat ik 'm bij een kennis van me kan stallen.
D'r is nog een boel werk aan maar dat heb ik er zeker wel voor over. Het zijn precies de dingen die ik zowiezo zou aanpakken zoals de klep en de vloer. Verder heeft ie wat barstjes in de lak etc. No biggy.

Het "mooiste" moet nog komen...
Ik koop 'm en ze hebben niet de moeite genomen om een paardedrol eruit te vegen. Dus zodra ik in Barendrecht aankom rij ik naar huis, trek m'n ouwe kloffie aan, pak een bezem en rij naar een bos om het netjes terug te geven aan de natuur. Staat er welgetelt binnen 10 seconden de milieupolitie naast me... WTF
Aangezien ik m'n oude kloffie aan trok had ik dus ook geen papieren bij me, behalve m'n Shadaloo visite kaartje. Kerel trok alles wat ik zei in twijfel dus ik nodigde hem uit om achter me aan te rijden naar m'n huis zodat ie m'n papieren kon zien. Krijg ik dus een dik vet proces verbaal aan m'n broek... haha
Waar is het in de wereld fout gegaan dat je een paardekeutel niet in de bosjes mag schuiven. :evil:
 
Asure":nemj3zuo said:
Haha wat een bizar ding (mits stickers/paintjob).. hoe verzin je het :)

Tja net als een klein kindje die draken en ridders in de wolken ziet, zag ik ineens de gelijkenis met Bullit Bill. Het was nooit de reden om 'm te kopen maar het is een leuke en toepasselijke toevoeging.
 
Ja toch! Corrupte bende!

He maar wel een mooi hekkie maken net zoals je buren he Chris :P

Gefeliciteerd met je shit aankoop :)
 
Jinxz":2416sawr said:
Zow, vandaag de trailer opgehaald. Ding is zo groot dat ie een eigen kenteken heeft. Wist ik veel ;)
Maar allemaal weer geregeld dus ben nu de eigenaar van de trailer. Hij staat nu voor m'n deur totdat ik 'm bij een kennis van me kan stallen.
D'r is nog een boel werk aan maar dat heb ik er zeker wel voor over. Het zijn precies de dingen die ik zowiezo zou aanpakken zoals de klep en de vloer. Verder heeft ie wat barstjes in de lak etc. No biggy.

Het "mooiste" moet nog komen...
Ik koop 'm en ze hebben niet de moeite genomen om een paardedrol eruit te vegen. Dus zodra ik in Barendrecht aankom rij ik naar huis, trek m'n ouwe kloffie aan, pak een bezem en rij naar een bos om het netjes terug te geven aan de natuur. Staat er welgetelt binnen 10 seconden de milieupolitie naast me... WTF
Aangezien ik m'n oude kloffie aan trok had ik dus ook geen papieren bij me, behalve m'n Shadaloo visite kaartje. Kerel trok alles wat ik zei in twijfel dus ik nodigde hem uit om achter me aan te rijden naar m'n huis zodat ie m'n papieren kon zien. Krijg ik dus een dik vet proces verbaal aan m'n broek... haha
Waar is het in de wereld fout gegaan dat je een paardekeutel niet in de bosjes mag schuiven. :evil:

Chris ik heb je nog zo gezegd scheer je dan ook eens man, je ziet er uit als deze gozert; 😉
http://nl.indebanvandering.wikia.com/wiki/Gimli

Maar even serieus man, WTF :evil:
 
How bizarre... rare wereld leven we in...

Kameraad van mij had een x een ongelukje, reed per abuis door rood (donker oranje, het is ons allemaal wel eens overkomen.) Schade uiteraard, dus iom de andere partij maar de politie gebeld zoals je dat hoort te doen bij een ongeluk.

Eerste wat ze vragen is, wat is gebeurd? Kameraad van mij legt uit, verteld dat het net rood was toen hij er door reed en het eerste wat ze doen is het bonnenboekje trekken om een boete uit te schrijven voor door rood rijden! :O

Politie is je beste kameraad!

Maar ff ontopic: paardendrol had je mooi op je tuin kunnen doen man, groeien de plantjes goed op!

Wel beter dat de trailer thuis staat iig.
 
Voor degene die denken dat het project stil ligt... not!
Vandaag ben ik de gehele dag aan de gang gegaan met de trailer. D'r ligt sinds vandaag een nieuwe vloer in, verf coat over de gehele binnenkant en het meest belangrijke.. de achterklep is compleet vervangen.
Hier wat vlugge pics tijdens de klus :

trailer1.jpg


trailer2_.jpg


trailer3.jpg


trailer4.jpg


Toen het zonnetje onder ging nog een laatste foto gemaakt:
trailer5.jpg
 
Back
Top