What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Jig's Arcade | HOTD3 / Star Wars pinball

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Gezien de beperkte tijd die ik momenteel en de komende weken heb niet veel updates meer geplaatst. Maar ik heb sindskort ook een Flipperkast, en dat bevalt me prima, vind het stiekem een stuk leuker dan ik verwacht had :mrgreen:
Hoop ik de toekomst ook nog eens een DE Star Wars, en Sega Star Wars Trilogy te scoren, als er een mooie binnenkomt een keer, dat zijn eigenlijk de flippers die me voor mij leuk lijken. Maar voorlopig deze maar even helemaal grijs spelen :D
Kast in prima staat, geen defecten. Moet m nog een mooi plekje geven maar dat komt goed de komende weken.
Hopelijk binnenkort tijd om de kast van DLX op te halen die al 3 jaar op me staat te wachten. *zucht*

Excuus voor slechte kwali iphone foto's, maar you get the picture.







 
Cageman":19vci9fn said:
Lachen! Is dat nou een autootje oid onder het speelveld?

ja, dat is een bonusspel, daar komt t balletje in en daar zit een flipper en dan moet je de auto kapot beuken (net als in de game)
 
Ja die, en de Trilogy van Sega.
Althans, ik zoek ze niet verder, ik wacht gewoon tot arcadeflipperfreak er eentje binnen krijgt :)
 
Oja das deze. Die is ook erg mooi. Die heb ik wel minder vaak gespeeld dat de orginele star wars.
heb je nog wel plaats. :lol:
star_wars_trilogy-1997-f-2.jpg
 
Alhoewel chronisch gebrek aan tijd toch nog een pinball kunnen scoren. BInnen een uur aanhanger gehuurd, pinball opgehaald, thuis uitgeladen, aanhanger teruggebracht en weer door met werk. Viel toch wat tegen in je uppie , zo'n flipperkast :p
Kast is nog wat stoffig (met name het glas), maar you get the picture. Topper van Darth Vader zit er ook bij, alleen dat past niet in de shed kwa hoogte ^^

Ben er erg blij mee, supergave kast, thema is helemaal mijn ding ^^
Nog niet veel op gespeeld echter, hij is inmiddels gevorderd door mijn vrouw...

Als het goed is aanstaand weekend monitor voor hotd3 ophalen, ligt inmiddels klaar bij arcadeflipperfreak. Kan ik daar ook weer aan verder als ik tijd heb.





 
Cool. Leuk detail ook, die deathstar afbeelding op de speaker grills. Beweegt de deathstar en r2d2 in de kast zelf ook?

gameplay vid please :-)
 
ja die r2d2's hoofd draait constant met wat light effects hier en daar. En hij beweegt ook op en neer (en als je de r2d2 mode achtig iets activeert gaat hij op de maat van de muziek een halve minuut op en neer).

De death star is samen met r2d2 de gimmick van de kast. Die draait constant rond, en er zit een deur aan de voorkant (dicht). Als je daar een paar keer tegenaan schiet gaat hij open, als je dan de bal erin krijgt krijg je een soort cutscene op het display en activeer je de multiball mode :)
 
Waahh , die Starwars flipper is echt waanzinnig .
Ik heb hem net ff bekeken op youtube , dat tie-fighter gehuil als de bal van de ramp terug komt is super .
Gaaf hoor .
 
WTF man, waarom heb ik dit gemist? Die SF kast is gaaf, maar die SW zeker ook wel! Geld en ruimte over zeker? :O

Gameplay vids zouden zeker wel tof zijn Arno :)
 
Back
Top