What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Jig's Arcade | HOTD3 / Star Wars pinball

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Wow man, een niet vergeelde/verpaarsde Cyberlead.

nu zie ik eens de normale kleuren van dat ding.

ook wel vet dat de lichtkrant het doet, is toch wel een leuke toevoeging aan zo'n kast!

en... BorderD?

Het is wel een prachtkast eerlijk gezegd. Het enige nadeel is toch dat de monitor niet kan draaien.

Monitor is inmiddels weg, zat weinig burn op en er wordt een chassis opgezet, dus die komt binnenkort weer terug.

Ondertussen nog een leuk pakketje binnen, voor m'n New Net City conversion:

En alvast een pure flat bezel:

Alles origineel genuine sega en geen repro, ook nog een lading nieuwe schroeven/boutjes etc en de sticks en buttons had ik al nieuw liggen. Heb eigenlijk op de monitor na nu alles genuine van Sega om een echte conversie te doen naar een New Net City (althans, zo echt als kan, er zijn altijd wel wat subtiele verschilletjes tussen een conversie en een genuine NNC, maar kon t niet over mn hart verkrijgen om de Jamma the Hut Naomi uni cabinet weg te doen, zit zoveel liefde in).
Wel een duur geintje inmiddels, had net zo goed een kant en klare NNC kunnen kopen, en ik moet ook nog een Tosh PF zien te vinden die in een NNC hoort en dat zal er ook inhakken, ervanuitgaande dat ik er een ga vinden (mocht iemand wat weten of tegenkomen, please let me know, al is het van yahoo japan met hele hoge shipping)...
Voorlopig laat ik de Hantarex erin met de bezel die er nu in zit totdat ik een Toshiba heb gevonden.

Bij mijn zoektocht naar een Toshiba PF van een NNC kwam ik er al gauw achter dat dat een bijna onmogelijke opgave ging worden.
Heb uiteindelijk wel een goede Tosh PF gevonden...Met een NNC cab eraan vast, dus die heb ik toch maar gekocht. Zal m waarschijnlijk ergens in januari bezorgd krijgen.

Heb dan in ieder geval wat backup art en CP en hoef niks te converteren want heb dan een echte NNC ><
Dan nog even kijken wat ik met die chopped naomi ga doen, vind het nog steeds doodzonde om weg te doen met dat hantarex scherm en jamma the hut art, dus daar ga ik nog wat voor verzinnen.

Hee Jig, dat wordt morgen nog ff oefenen:
xCIeG.jpg

Sorry, jiggy.. Voel me eigenlijk een beetje schuldig ;-) :mrgreen:

This means war... ^^

Gelukkig had ik al zoveel bier op dat het gelijk rechtzetten redelijk kansloos was :D
To be continued... :D

Nieuwe jaar in ieder geval goed begonnen, alle verlichting van de cabs vervangen, nu werkt alles eindelijk ^^

Beatmaster-P":1rmeus54 said:
zit goed ingepakt volgens mij! die komt wel an..

het rijtje komt goed vol zo 8)

Hoop cabs voor de nozomi shed ^^

NNC is binnen :D
Als ik de bezel, control panel en monitor surround wegdenk is hij in superstaat (en die heb ik allemaal liggen). Dat was ook het idee toen ik hem kocht, maar is natuurlijk altijd een beetje afwachten wat je krijgt.
Tekken 5 art, leuk, maar must go :) Ergens jammer want t is wel hele mooie art van Tekken 5 moet ik zeggen, vooral de legs. Is een beetje art met ruwe structuur, erg mooi.
Zo ff nieuwe art plakken en wat plastic vervangen, heb eigenlijk alles liggen muv de NNC marquee vooralsnog.

Het scherm is echt geweldig, net even snel aangezwengeld, super geometry, super kleuren, geen burn (ook niet een beetje), en gelukkig maar want daar heb ik de cab eigenlijk op gekocht. Had 2 anderen gezien maar die hadden wat burn en ik wil echt een burnloos scherm.

Gaaf man. Dat wordt alleen wel overspuiten zie ik, ieg die plastic monitor surround.

Back