What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Jig's Arcade | HOTD3 / Star Wars pinball

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Inmiddels weet ik vrijwel zeker dat het in de bekabeling zit, specifiek dit stuk wat naar het JVS IO toe gaat (geen idee hoe deze bekabeling heet):

Dus als iemand me daar aan kan helpen, gaarne :)

Ik heb nog wel een complete Naomi bekabeling liggen denk ik Jig! Breng ik de volgende keer dan maar mee als je wil.

Psykick":n9vwyjbl said:
Ik heb nog wel een complete Naomi bekabeling liggen denk ik Jig! Breng ik de volgende keer dan maar mee als je wil.

Ah super! Legt maar bij de 'rest' :mrgreen:

Nou nu ik er over nadenk kan je ook gewoon pech hebben met de I/O, want ik heb toen hetzelfde gehad en het kan best zijn dat de I/O die ik je heb gegeven degene van mij is die dat UP probleem gaf. Ik heb ook een andere aan je gegeven, maar daar was een onderdeeltje vanaf, mss kan je die door Arjan ff snel erop laten zetten en die testen. Ik betwijfel persoonlijk of het de bekabeling is namelijk.

Er is sowieso *iets* met de bekabeling, als ik er een beetje aan frut namelijk werkt ineens vanalles niet, afhankelijk van de stand waar ik het in terug leg werkt niks, of is er altijd wel een knop die het niet doet.

Ik wil Arjan even met rust laten, gezien de big pile of PCB's waar hij nog doorheen moet akkeren voor Jan en alleman, die heeft genoeg te doen.

Heeft de Crazy Taxi High roller geen feedback?
ohh ik zit niet op te letten het is de Crazy taxi.
Maar dan vraag ik me toch af of de High Roller wel Force Feedback heeft.

Een naomi upright heeft geen(nooit voorzover ik weet) force feedback, daar is niet genoeg ruimte voor.

Weer even bier gedronken gister en vandaag. Eh gehobbied....

Nieuwe 4gear shift cover gemonteerd, dash is nu officieel helemaal vernieuwd :mrgreen:

Nieuwe art op de seats, het onderste deel van de art welteverstaan. Weet nog niet wat ik met het bovendeel doe, ik vind de art die daar eigenlijk op moet niet zo mooi (SCUDRACE letters en een groot zwarte vierkante stikker met wat tekst en '1' erop) dus ik denk daar nog even over na.

Uurtje de stoelen geschrobd en nieuwe schroeven erin gezet (er zaten er voorheen maar 3 in, dus dat is al een verbetering).

En een ontbrekende Crazy Taxi art erop gezet (start button ding).
Ziet er alleen niet uit nu met de andere art...die zien er dan toch wel ineens oud uit zo met een nieuwe stikker ernaast. Ook maar even over nadenken :)

En ik vond het een goed idee om in mn uppie even de topper van scudrace op de scudrace/daytona cab te zetten (nog niet aangesloten). Ben niet door mijn rug gegaan, maar het scheelde niet veel. Dat viel een beetje tegen gewichtstechnisch :)
Gelukkig heb ik eerst de cabs weggezet zoals ik ze de rest van hun leven wil hebben, de topper erop getild om vervolgens tot de conclusie te komen dat de vloer een tikkie afloopt aan het eind, waardoor de rechtercab ietsje scheef staat, waardoor de topper niet goed/netjes past. Gelukkig kan ik totaal niet bij het voetje wat ik uit moet draaien rechtsacherin om de kast weer recht te krijgen. zucht.

Leukste mod van de dag zijn stopcontacten met afstandsbediening, kan nu alles stuk voor stuk met een remote aanzetten :mrgreen:

Niet compleet zonder een foto van de complete line-up zoals het er nu bij staat....

Binnenkort update en line-up piccie, heb nog 2 cabs van Ronnie gekocht (thanks man!) :mrgreen:

En alvast parts aan het inslaan ondertussen voor mijn winter-cab-'project' :shock:

hou je wel rekening met de draagkracht van je zoldervloer. Niet dat je wakkerwordt met een cab in je bed :mrgreen:

Als ze op zolder zouden staan, zou ik daar zeker rekening mee houden :)

Back