jiggymf":1prr2vrg said:Cageman":1prr2vrg said:Cool!
Maar waarom spuit je het CP niet zelf gewoon over?
Omdat ik daar niet zo van hou, ik wil het graag origineel (liever origineel, en iets lelijker, dan gespoten). Is een tik
Maargoed, gespoten oranje zou mooier zijn dit zwart, dus is allicht een idee. Zie mezelf niet zo 1-2-3 dit plastic heel makkelijk ergens vinden. Alleen dan nog de goede kleur vinden... ><
Je hebt een aardige kans bij Mo (videotronicsuk). Hij heeft veel 'sloop'-cabs waar onderdelen vanaf komen. Anders STV (Ofwel Steve, zie sega-naomi.com). Steve verscheept vanuit Italie, Mo vanuit UK.