What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

jeuuuuuuuujjjj!!

Nooit eentje gehad, maar wel één van de games die ik ERG veel bij vrienden gespeeld heb :mrgreen:

Tags bij het filmpje:
# microsoft
# xbox
# 360
# wii
# playstation

Helaas volgens de site van Team17 zelf niet voor de Wii en gamen op de PC doe ik niet :(
 
Oh ja, grote Amiga fan hier hoor! Ik wil dan ook mijn 1069-in-1 of een Mametopia af gaan richten om C64 en Amiga games te spelen. Of dat allemaal gaat lukken moeten we nog zien, maar ik zou graag weer super hang-on, bumbuzal, emerald mines, sidewinder, r-type en vele anderen weer spelen.

Overigens heb ik nog iets van 4 Amiga 500's, een Amiga 1000, een 1200 Tower en een 4000/040 :)
 
Amiga was zeker in zijn tijd een top computer, en dat vind ik nu ook nog steeds.

Heb zelf vroeger een A500 gehad. Ik vond die muziek demo’s altijd relaxt:
Spaceballs - State of the Art , Jesus on es om er even 2 op te noemen.

IK+, turrican 2, moonstone, walker, apidia en project X, en Monkey Island 1 en 2
waren wel de games die ik vroeger vaak speelde op de A500
 
Na de C64 en C128 overgetapt naar een Amiga 1000.
Zulke vette games, daarom toen nooit een snes of megadrive gehad.

Galage deluxe, project X, CHUCK ROCK, Deliverance, Agony, Monky island en en en en en .....................pfff, toen ik hem wegdeed had ik er meer dan 1000 discs bij.
Nu speel ik ze nog steeds op me GP2X WIZ. mooie tijd.
 
heh, ja ik ben een een amiga fan, nouja.. soort van :P
dat ding is later bij mij binnen gekomen, en het echt wel een indrukwekkend machientje...
oja, daar kon IBM nog wat van leren :D
 
Back
Top