ruderudie":3n0dvzy8 said:Ik heb een cab gehad, dat ging inderdaad beter. Op mijn schoot met een stick vind ik niet lekker spelen, maar ik ga nog even uitvogelen wat het best werkt. Ik heb ook wat andere materialen gezien die zeggen niet te schuiven dus die moeten we maar even uitproberen.
Het is niet zo dat ik hard ram, maar ik speel graag een beetje door snap je, ik heb geen zin om die stick met een fluwelen handje te bedienen. In het heetst van de strijd kan het er nogal eens rau aan toe gaan![]()