Michaelm
Regular Player
Hallo allemaal,
Ik ben me aan het overleggen wat het beste is om te doen.
Een Japanse xbox360 importeren of hier een omgebouwde kopen.
De bedoeling is het spelen van de Cave en andere shmups.
Ook wil ik 'm aan kunnen sluiten op mijn egret 2 dus het nieuwe E-model is dan denk ik al een nogo.
Nu lees ik van alles over dat de omgebouwde al met RGH moet zijn omgebouwd om deze regiovrij te maken.
Daardoor dus geen toegang tot xbox live.
Betekend dat ook dat ik geen achievements in games kan halen en replays op kan slaan als ik niet op xbox live kan ?
Of wordt er voornamelijk het abonnement gedeelte van xbox live bedoeld en kun je wel gewoon je gamers profiel blijven gebruiken ?
Bedankt voor de tips !
Ik ben me aan het overleggen wat het beste is om te doen.
Een Japanse xbox360 importeren of hier een omgebouwde kopen.
De bedoeling is het spelen van de Cave en andere shmups.
Ook wil ik 'm aan kunnen sluiten op mijn egret 2 dus het nieuwe E-model is dan denk ik al een nogo.
Nu lees ik van alles over dat de omgebouwde al met RGH moet zijn omgebouwd om deze regiovrij te maken.
Daardoor dus geen toegang tot xbox live.
Betekend dat ook dat ik geen achievements in games kan halen en replays op kan slaan als ik niet op xbox live kan ?
Of wordt er voornamelijk het abonnement gedeelte van xbox live bedoeld en kun je wel gewoon je gamers profiel blijven gebruiken ?
Bedankt voor de tips !