A
Anonymous
Guest
Afgelopen week heb ik mijn Pal SNES eens onderhanden genomen, en er een 50/60 Hz schakelaar en een regio lockout schakelaar in aangebracht. Nu kan ik dus japanse SNES games zonder converter op mijn Pal SNES spelen, en dat in 60Hz. 8) Voor amerikaanse cartridges moet ik de opening wat vergroten, of alsnog een converter gebruiken.
Om daar zoveel mogelijk gebruik van te maken, wil ik wat Japanse (en misschien amerikaanse) hooters (Oeps: ik bedoel shooters) verzamelen. ik sta op het punt om R-Type en Gradius 3 (allebei mint en japans ) te kopen, maar wie kan mij vertellen of dit goede SNES games zijn? en welke zijn nog meer de moeite van het verzamelen waard?
Om daar zoveel mogelijk gebruik van te maken, wil ik wat Japanse (en misschien amerikaanse) hooters (Oeps: ik bedoel shooters) verzamelen. ik sta op het punt om R-Type en Gradius 3 (allebei mint en japans ) te kopen, maar wie kan mij vertellen of dit goede SNES games zijn? en welke zijn nog meer de moeite van het verzamelen waard?