What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Japanse Pokemon Pocket Monsters

maartenkoster

Button Masher
Heey allemaal.

Aangezien de Gameboy 30 jaar bestaat en zowel de Japanse Gameboy classic als de Europese Gameboy classic heb. Gaan we hebben over de Japanse Pokemon spellen. :D

8Np04eN.png

Mijn Gen 2 Pokemon games zo compleet als wat. ;)

ByalNeM.png

Mijn Gen 3 Pokemon Games heelaas ontbreekt Firered Leafgreen die moet ik nog kopen de Japanse versie. :think:

Ik weet dat ik heellang offline op deze forum ben geweest. En na 3 jaar ben ik weer online. Pokemon Gen 1 en 2 games kunnen niet geruild worden tussen Japans en Engels. Dan krijg je het Missingno glitch. :geek: Sinds de gen 3 games kwam daar verandering met de GBA.

Nee ik ben van de Akira, First of the Northstar, DBZ generatie. Heb totaal niks met Pokemon ;)

Baki said:
Om dan na drie jaar terug te komen met troep als Pokemon.... :P

Ik heb het gepost omdat Nozomi over de Japanse collector's items gaat. Maarja je hoeft geen fan te zijn.

Da Dude said:
Ik ben er niet mee opgegroeid, maar pokemon speel ik meestal in de vakantie.

Ik speel het ook vaak op vakantie. Was 2 maanden in Griekenland geweest. En dan ergens in Kreta. Heb zowel bij de Japanse Pokemon Emerald zelfs wat gouden Battle Frontier medails gehaald. En vorig jaar bij toevaal daar ook een Shiny Geodude gevangen. Die nu Golem is.

Back