What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Japanse Neo Geo AES Samurai Spirits Zero Special *SOLD*

Ken

High Score Hunter
Japanse Neo Geo AES Samurai Spirits Zero Special.
De cart is compleet krasloos (ook de achterkant) en is het boekje (incl. plastic zakje) ook in perfecte staat. De hoes is ook helemaal perfect, geen scheurtjes of verkleuringen. Zelfde verhaal eigenlijk als met Mark of the Wolves die ik te koop aanbiedt, er is gewoon helemaal niets mis met deze game.
Wordt gewoon verstuurd vanuit Nederland, betaling via postbank rekening.
SSZsp.jpg

Is dit de "fixed" versie? Zo te zien niet...

Als het de non-fixed versie is heb ik wel interesse, richtprijs??

Helaas, dan moet ik hem toch echt laten schieten. 350 euro past niet echt in m'n budget deze maand.

Succes met de verkoop!

Geef anders je maximale bod, dan schrijf ik die gewoon op.

Een gast uit Ierland heeft me via neo-geo.com al een bod gedaan van 300 euro, maar laat toch maar even weten.

Sorry voor de late reactie :oops:

300 euro is voor mij echt het maximale wat ik ervoor over heb, anders moet ik maaltijden gaan skippen en dat is niet echt de bedoeling :)

Leden van het forum krijgen natuurlijk altijd korting, dus mocht Chipp zijn bod nu willen omzetten in een koop dan denk ik dat we er wel uitkomen. Heb natuurlijk liever dat Neo stuff in Nederland blijft en helemaal zeldzame shit als deze in de community.

Edit: Verkocht aan Chipp!

Back