Gameholic":3sv0wxed said:Lol Rano.. Ik ben nu eenmaal een gadget freak en ik kan simpelweg eigenlijk nooit wachten. Dat heb ik nog wel eventjes gedaan metde iPod Nano, maar uiteindelijk geloof ik er toch aan. En Nintendo stuff haal ik altijd zsm in huis...