What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Japanse gamers in de rij voor DS Lite (Akihabara)

Ken

High Score Hunter
AKIHABARA

akiba04.jpg

akiba02.jpg

akiba05.jpg

akiba03.jpg

akiba06.jpg

akiba10.jpg


SHINJUKU

dssin02.jpg

dssin03.jpg

dssin07.jpg

dssin04.jpg

dssin05.jpg
 
Blijft altijd schitterend om te zien ;) Prima dat de DS het zo goed.

Zodra ze dadelijk weer leverbaar zijn bestel ik ook een witte Lite
 
Lol Rano.. Ik ben nu eenmaal een gadget freak en ik kan simpelweg eigenlijk nooit wachten. Dat heb ik nog wel eventjes gedaan metde iPod Nano, maar uiteindelijk geloof ik er toch aan. En Nintendo stuff haal ik altijd zsm in huis...
 
Gameholic":3sv0wxed said:
Lol Rano.. Ik ben nu eenmaal een gadget freak en ik kan simpelweg eigenlijk nooit wachten. Dat heb ik nog wel eventjes gedaan metde iPod Nano, maar uiteindelijk geloof ik er toch aan. En Nintendo stuff haal ik altijd zsm in huis...

:lol: Ik denk dat Rano het over de Japanse wachtrijen heeft.
 
Zou kunnen Mano :) Maar maakt niet veel uit of wel? Je kan het iig op verschillende manieren interpreteren
 
Altijd mooi om die dicipline/toewijding en loalty van de Jappaners te zien 8)
 
Mooi inderdaad, maar dat voor een eenvoudige redesign??
 
Wat ik me nog het meest afvraag...
Zijn de personen in die rijen ook allemaal verzekerd van een exemplaar?
Of grijp je er na 10 uur wachten nog naast?
 
Eerlijk gezegt had ik niet verwacht dat het schermlicht zo'n wereld van verschil is tegenover de oude DS. Krijg gewoon de neiging om over te stappen op de DSlite...
 
Dat is inderdaad een behoorlijk verschil. De DS Lite heeft nu gewoon een PSP scherm lijkt wel.
 
Ik ga de mijne denk ik eind april halen voordat ik naar NL ga....dan is er pricedrop en de nieuwe kleuren zijn dan waarschijnlijk volop beschikbaar :O

Ik heb dat ding in me handen gehad...het is echt een juweeltje! De knoppen, met name de D-pad, zijn erg fijn! Veel beter dan bij de 1e versie!
 
Back
Top