ElPancho
Shmup Veteran
Mooi werk man !
TL buis voor de 220 markt werkt gewoon, heb er zelf een aantal vervangen
En een ex-member vertelde me ooit dat de deurtjes bij het verlaten vd fabriek al een kleurverschil hadden.
Monitor kan je met Commandeur de krasjes verwijderen (is een topic over) Heb ik ook gedaan, super resultaat. Is echter wel een officiele laag vd fabrikant die je weghaalt.
TL buis voor de 220 markt werkt gewoon, heb er zelf een aantal vervangen
En een ex-member vertelde me ooit dat de deurtjes bij het verlaten vd fabriek al een kleurverschil hadden.
Monitor kan je met Commandeur de krasjes verwijderen (is een topic over) Heb ik ook gedaan, super resultaat. Is echter wel een officiele laag vd fabrikant die je weghaalt.