A
Anonymous
Guest
Cageman":3p3icwzw said:
Yep, mooi toch? Het is een vector game, net als Asteroids, maar dan in kleur. Echt geweldig, ook de gameplay, speach and sound. En zodra ik hem in mijn gameroom heb staan (ga morgen naar een schuurbouwer om mijn wensen door te spreken) is iedereen welkom om een rondje te gamen.
