ruderudie":2qgd4k97 said:Nice nice, zou ook nog wel 2 balltops willen met het neo logo:
Afbeelding van https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... o_logo.png.
Glanzend wit zou tof zijn, laat maar weten of dat mogelijk is.neem vooral de tijd, hoor je verder wel ivm de cash!
ruderudie":2dek5bgm said:Heb je hem zelf dan nog opgeschuurd ood?
sombetzki":3ozqk508 said:Jouw bamboe ballen zou ik als ik jou was sowieso schuren
waiwainl":2heq3cb9 said:sombetzki":2heq3cb9 said:Jouw bamboe ballen zou ik als ik jou was sowieso schuren
Weet niet of Rudie dat heel fijn vindt :mrgreen:
waiwainl":1lotex0h said:Kun jij deze toevallig ook printen? :mrgreen:
http://www.thingiverse.com/thing:857175
En wat zou je er voor vragen?![]()
sombetzki":12kpegq7 said:Yes sir, geen probleem. € 12,50 maak ik hem voor je.waiwainl":12kpegq7 said:Kun jij deze toevallig ook printen? :mrgreen:
http://www.thingiverse.com/thing:857175
En wat zou je er voor vragen?![]()