What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

interesse check

retrocab

Candy Cab Regular
Joined
Jul 26, 2013
Messages
372
Reaction score
0
Location
rijen brabant
ff interesse check

is er een lid dat interesse heeft in een nette tekken???
voordat ik hem helemaal in orde maak of mame met fighting games erop

laat maar horen

nou voor de liefhebbers ,probeer nou eens niet altijd met de botte bijl te hakken
is me hier al meer op gevallen

DSC09485_zpstgmeckyc.jpg
[/url][/img]

DSC09484_zpsmb1tuali.jpg
[/url][/img]

DSC09483_zpsmknc3ymz.jpg
[/url][/img]

verdere info,monitor oke spel speelt maar mist blauw!!!
heb hem al schoongemaakt alles werkt knoppen en sticks manual erbij

prijs is 185 en daarvoor krijg je ook een pitfighter pcb erbij met de wiring om henm werkend te krijgen

ruil is ook mogelijk

voor feedback praat eens met hasan die mooie ninja assault op t ngc komt van mij!!!!!


edit nieuwe pcb besteld die er in hoort(werkend)

bij geen interesse hou ik m lekker zelf :roll:


laatste update
de machine werkt nu helemaal ,met originele tekken gereviseerde pcb,monitor no burn
alles werkt

prijs is nu 250 geworden ivm pcb
 
Echt een topic van niks dit. Een nette Tekken. Of gewoon een normale topic maken met foto en prijs, of niet. Dank u.
 
Nou ja,
Als ik eerlijk ben vind ik het sowieso een vreemde topic.
"Een nette tekken" & "voordat ik hem helemaal in orde maak"

Wat is het nou ? Is hij nou netjes of moet hij nog gefixt worden ?
 
Ik krijg een beetje een slappe snikkel van dit topic.
 
Geprobeerd. Oncomfortabel. Ik hou het bij mijn eigen schoenen.

Kom er maar in met de foto's en de beschrijving hoor. We zitten er helemaal klaar voor. Ik zit al de hele ochtend refresh te klikken in mijn browser.
 
Cab ziet er netjes uit. Prijs van 185 klinkt goed.
Jammer dat ik persoonlijk Tekken altijd een drol van een game heb gevonden maar ik kan de cab wel waarderen.

Ik heb het initiële topic niet gezien maar ziet er zo compleet uit toch. Stelletje whiners ;)

Whiner volgens urban dictionary : "A little unmasculine feminine bitch who whines about everything and anyone and cant just let things lie. They will go on for years and act like a total pussy over nothing. They create drama." :mrgreen:
 
Jinxz":w9zuce0e said:
Jammer dat ik persoonlijk Tekken altijd een drol van een game heb gevonden maar ik kan de cab wel waarderen.

Dat heb ik nou met Street Fighter. Vind Tekken super!

Succes met de verkoop, mooie prijs inderdaad!
 
Jeetje, wat een prijsje weer. Ik heb helaas echt even geen geld, anders had Ik hem graag gehad voor het NGC :cry:
 
hey hasan
geen haast hoor,dan speel ik een tijdje :D :D

laat ff weten of je serieus bent dan zet ik m niet op mp

gr robert

DSC09490_zps9qmcn7fb.jpg
[/url][/img]

DSC09491_zpstq61y2cx.jpg
[/url][/img]

echt mooie machine
 
Ik ben zeker serieus. Als je hem even kunt vasthouden pik hem wel een keer op als ik in Rijen ben :D
 
Back
Top