What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Instrumenten, speelt er iemand wat?

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ik pingel zelf wat op gitaar en wil al een jaar of 20 een piano :) vroeg me af of iemand anders nog wat speelt, en als tweede wellicht nog wat leuke (evt game-related) muziek heeft?

Na mijn werk bespeel ik een rooktoeter 8)
Nee effe serieus, speel geen instrumenten maar heb wel de originele soundtrack cd van Blazing Star.

Ik heb een aantal jaren gitaar gespeeld , beginnende bandjes noem maar op , heb nog enkele gitaren staan maar raak ze niet zo veel meer aan .
Pas nog een Buizen Fender ( blues Jr. ) de deur uit gedaan .

Ik heb toen ik klein was jaren orgel/Synthesizer gespeeld, maar totaal niet fanatiek. Later gitaar, maar verder dan wat gepingel en wat power akkoords nooit gekomen.
Ook een aantal jaar als zanger in een metalband gezongen. Het was een mengeling van Punk, hardcore en allerlei soorten metal. mooie tijd.
Nu niks meer.

Heb evt een lading Cave muziek. vriend van me verkocht altijd van die muziek cd's MSX audio cd's op de beurzen van zandvoort en Tilburg. misschien heeft die er nog wat bij veler verzoek ;-)

+1 voor MSX muziek ;-)

Ik heb 8 jaar lang als geluidsman voor een 6-koppige coverband mogen meedraaien. Zelf nooit iets gespeeld, behalve wat geklooi op een synthesizer en met Cubase..

Ik maak zelf house muziek, tenminste dat deed ik. Paar albums gemaakt (totaal 50 tracks of zo) waarvan er één ge-released is (via internet destijds; stelt echt geen reet voor). Onder een linkje naar Discogs...

http://www.discogs.com/Trailblazer-Firs ... ase/695817

Maak nu af en toe nog wat leuks als ik zin heb. En mocht iemand geinteresseerd zijn in mijn creaties dan hoor ik het graag (tis vooral gabber / hardcore en hardstyle).

Op de amiga maakte we ook vaak house/trance.
(voordat gabber er was. toen heette het nog acid). Niet mijn favo muziek, maar wel leuk om te doen.
Samen met vrienden die dat wel waardeerde en/of thuis Synthesyser greatest cd's luisterden :-p.

drummer, voornamelijk Death Metal

speelde in Manifest, Blo.torch, Karma Electric Band.

momenteel zoek ik een Crowbar achtig project.

Game music? alleen een menu muziekje in cronicles of spellborn.

Maar Michiel vd Bos zocht weer contact, wellicht weer iets gaan doen?
(hij deed Unreal, Overlord eva etc)

ik pingel weleens wat op m'n keyboard (yamaha psr-E423) en bewerk ook wel eens wat midi files naar MIJN smaak, en dat doe ik met m'n Yamaha MU2000 + DX en PF EN SG boards :)

demo's:
als er nog requests zijn van bepaalde midi nummers, let me know ;)

ah, nu valt het kwartje :) Spellborn, jammer dat dat zo ten onder gegaan was. Had er veel meer van verwacht toen ik een paar jaar geleden within temptation dat zag promoten.

Heb geen drumstel bij je zien staan, heb je de stokjes aan de wilgen gehangen?

ne0":guiqsy3r said:
Heb geen drumstel bij je zien staan, heb je de stokjes aan de wilgen gehangen?

Nou wel idd een periode ff gestopt, maar nu toch wel weer op zoek naar een projectje.

heb er 1 in een berging en eem kit die in een studio in R'dam is gebleven.

Bas en gitaar gespeeld in de schoolband. later naar elektronische muziek gegaan en heb op vinyl 3 nummers uitgebracht. Later gestopt en heb nu alleen nog een acoustiche gitaar waar ik regelmatig op speel.

Back