What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Inkooppactie Arcade Cabs UPDATE

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ik koop mijn stepdowns hier in Breda inderdaad ook gewoon bij een electroshop. Paar tientjes, verkrijgbaar tot ongeveer 500 watt. Heb er nu een paar van 300 watt, en eentje van 500 watt (voor een JP PS3. Die lust graag stroom :-))
 
pooyan":2pkbay6n said:
Heb zojuist besloten de overgebleven Atomiswave en Blast City zelf te houden. Dit betekent dat alle beschikbare cabs verkocht zijn.

Balen! Had heel erg graag een Atomiswave willen hebben. Dit zou mijn eerste cab worden. Heb me de afgelopen weken een beetje ingelezen, en was er wel uit dat er een candy-cab moest komen.
Helaas nu te laat :cry:...

Anyway, wellicht komt er binnenkort nog wel een keer een inkoopactie :?:
 
Ahoud":1u8662qf said:
pooyan":1u8662qf said:
Heb zojuist besloten de overgebleven Atomiswave en Blast City zelf te houden. Dit betekent dat alle beschikbare cabs verkocht zijn.

Balen! Had heel erg graag een Atomiswave willen hebben. Dit zou mijn eerste cab worden. Heb me de afgelopen weken een beetje ingelezen, en was er wel uit dat er een candy-cab moest komen.
Helaas nu te laat :cry:...

Anyway, wellicht komt er binnenkort nog wel een keer een inkoopactie :?:
Neem anders even contact op met http://www.rklok.nl/ hij krijgt binnenkort genoeg nieuwe cabs binnen.
 
Bedankt voor alle enthousiaste reacties en PM's.
Weet zeker dat met jullie hulp die cab er uiteindelijk gaat komen :D
 
Ahoud":w0rc3nys said:
Bedankt voor alle enthousiaste reacties en PM's.
Weet zeker dat met jullie hulp die cab er uiteindelijk gaat komen :D

Inderdaad, sneller dan je denkt. Nogmaals bedankt voor je bestelling, ik heb deze aan de starttopic toegevoegd.

Overigens heb ik nog 1 stepdownconverter beschikbaar.
 
UPDATE

Alle stepdownconverters zijn uitverkocht. Ik ben nu dus helemaal los :D

De cabs worden begin week 31 bij mij afgeleverd. Dit betekent dat de eerste cabs in het weekend van 1 augustus opgehaald kunnen worden, en het restant het weekend er op. Ik zal alle kopers over een paar weken benaderen om de planning daarvoor op te stellen.
 
Enkele foto's van 'onze' cabs (ze staan niet allemaal op de foto):

Cimg1204s.jpg

Cimg1205s.jpg

Cimg1206s.jpg

Cimg1207s.jpg

Cimg1208s.jpg

Cimg1209s.jpg


Cimg1210s.jpg

Cimg1211s.jpg
 
Kan niet wachten man, wat zijn dit mooie cabs en wat een waar voor je centen!! 8)
 
Psykick":325lwvd0 said:
Kan niet wachten man, wat zijn dit mooie cabs en wat een waar voor je centen!! 8)

me thinks dat de kopers van deze actie een bijzonder goede deal hebben gehad!!!
congrats met de cabs in deze superstaat voor zo'n lage prijs en een dank aan Eric is zeker op zijn plaats!
 
Ja omdat Erik vrij hoog in de lijst stond konden we op de showvloer de cabs die we wilden zelf uitzoeken en dat waren natuurlijk de mooiste. Met een nieuw Egret 3 2 player panel, met nieuwe wiring, een Tri Sync scherm nieuw en voor de rest in prima staat met Marquee holder en alles. Echt super man! Goed geregeld Erik!!
 
Graag gedaan jongens, heb er zelf ook veel plezier in. Eens kijken of volgend jaar ook iemand dit wil doen, want dan komen er ongetwijfeld weer cabs naar Europa. En dan hopelijk ook wat meer exotische cabs, zoals de Neo 19 (wat een mooie cab was dat hè Hasan), Super Neo 29, minicutes, Windy's en dergelijke. Die zullen allemaal als de bekende broodjes over de toonbank gaan.
 
Neo 19 is zeker een coole cab en een Mini cute mag er ook zeker wezen.
Een van deze 2 wordt zeker mijn volgende cab 8)
 
pooyan":1dqg1pos said:
Enkele foto's van 'onze' cabs (ze staan niet allemaal op de foto):

Ziet er top uit, Erik 8) Handpicked, beter konden we ons niet wensen. Nogmaals bedankt!
 
strakkeplasser-werk dit.

Zien er op foto echt supergoed uit. Iedereen die er 1 heeft: have fun!
 
almighty":1ue2kq7b said:
Neo 19 is zeker een coole cab en een Mini cute mag er ook zeker wezen.
Een van deze 2 wordt zeker mijn volgende cab 8)

Ja een andere kan je ook niet meer kwijt hehehe ;)

Ik zou net iets eerder de Neo 19 nemen dan een Minicute, maar dat is smaak...
 
Psykick":17b33xl7 said:
almighty":17b33xl7 said:
Neo 19 is zeker een coole cab en een Mini cute mag er ook zeker wezen.
Een van deze 2 wordt zeker mijn volgende cab 8)

Ja een andere kan je ook niet meer kwijt hehehe ;)

Ik zou net iets eerder de Neo 19 nemen dan een Minicute, maar dat is smaak...
Ruimte idd een probleem Hassan, maar heb eventueel nog een andere kamer hoor :roll:
Maar hou graag de cabs bij elkaar en het wordt gewoon tijd voor een ander huis.
 
Back
Top