What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Inkooppactie Arcade Cabs UPDATE

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ik wil een Taito Egret 3 :) maar heeft ie ook 2 players control panel + 6 knoppen per speler >

SmokinJokerZz":2qqhzq8f said:
Ik wil een Taito Egret 3 :) maar heeft ie ook 2 players control panel + 6 knoppen per speler >

Dat weet je natuurlijk nooit met imports. tis altijd maar afwachten. Vooral het aantal buttons kan altijd verschillen. De meeste E3's hebben wel 2P.

shit man.. ik zou ook nog wel een cab willen, maar heb net m'n rijbewijs... doorsparen voor een auto, of een cab... :oops:

Doorsparen voor een auto. Dat geeft je zoveel vrijheid man! Die 2de cab komt er heus nog wel. Kun je em ophalen in je eigen waggie ;)

Baki":2nua9of0 said:
Doorsparen voor een auto. Dat geeft je zoveel vrijheid man! Die 2de cab komt er heus nog wel. Kun je em ophalen in je eigen waggie ;)

I beg to differ!

heheheh.... :)

UPDATE

Het gaat goed met de verkoopactie, ik heb alleen nog een AWSD, een NAC en een Blast City over. Anyone?

Wat betreft de arcade stools (voor foto's: zie sales topic): de prijzen zijn over een paar dagen bekend, en ik heb doorgekregen dat er tot nu toe 'maar' 12 rode stools beschikbaar zijn in Japan. Als de prijs goed is koop ik ze allemaal op. Ik hou er zelf een paar en de rest zal ik dan doorverkopen. Het viel me trouwens op dat niemand interesse heeft in de 2-player stools, terwijl ik die juist zo cool vindt!

Als het goed is zijn de cabs over een goede twee maanden in Nederland (na insert coin). Ik zal tegen die tijd meer informatie geven over afhaaladres en datum. Ik wil de cabs eerst nog even testen voordat ik ze meegeef. Niet dat ik rare dingen verwacht, ze worden immers ook al voor en tijdens het insert coin event getest en bespeeld.

Dus nog even geduld jongens. Dat geldt ook voor mij, maar het vooruitzicht op een gameroom vol met candy cabs is niet onaardig. Op die gedachte kan ik nog wel even teren. :lol:

Ik wil ook wel een doubleseater als er geen singles meer zijn, ben wat kilo's aangekomen...

Doubleseaters zijn dat de blauw / grijze Sega bankjes toevallig? Deze heb ik nog liever dan 2 krukjes.

En toen waren er nog 2: een Sega New Astro City en een Sega Blast City.

En toen waren er weer 3: een mogleijke koper van de AWSD laat niet van zich horen, dus is die weer beschikbaar.

Ofwel: wie heeft er trek in een New Astro City, een Blast City en/of een Atomiswave SD. Voor deze cabs gelden speciale PM - kortingsacties. :D

UPDATE: sales topic aangepast omdat de resterende Atomiswave nu ook is verkocht. Blijft over de New Astro City (gaat mogelijk morgen weg) en de Blast City.

Edit: Koper Mr. X voor een Egret 3 is teruggetrokken. De daardoor vrijgekomen E3 is nu door Drifter gekocht (zit al lang te azen op een E3, maar moest wachten op het wel of niet doorgaan van de verkoop aan Mr. X)

Er is dus weer een Atomiswave beschikbaar (ex-Drifter), en een NAC en een Blast City.

En weer is er een cab verkocht, de New Astro City.

Heb zojuist besloten de overgebleven Atomiswave en Blast City zelf te houden. Dit betekent dat alle beschikbare cabs verkocht zijn.

Ik wil iedereen bedanken die aan deze actie meedoet. Dankzij jullie is Nederland straks weer een rits candy cabs rijker.

Overigens heeft niet iedereen een stepdown converter meebesteld. Voor degenen die er alsnog 1 willen kopen: er zijn er nog 2 beschikbaar. Tenzij je zo handig bent als Psykick vermoed ik toch dat het handig is om er eentje te kopen.

Degenen die wel een converter bemachtigd hebben zijn: SmokinJokerZz, xxstillaxx, drifter, redneck en phillip (geen forum lid). Zelf heb ik er 4 nodig. Blijft over 2.

Doe mij ook maar een extra stepdown Erik, thanks voor de reminder. Dingen kun je niet genoeg van hebben.

Ken":p3jvxbb6 said:
Doe mij ook maar een extra stepdown Erik, thanks voor de reminder. Dingen kun je niet genoeg van hebben.

Okidoki, nu dus nog 1 beschikbaar.

Mischien een rare vraag, maar is het handig om er 1 reserve te hebben? Of zijn deze dingen makkelijk verkrijgbaar?

In bijna iedere electronica shop kun je deze voor rond de E 30,- kopen.

Back