almighty":3klynx6b said:Opzich wel interesse maar ik wacht nog even de fotos/info af.
En ben ook wel benieuwd naar de prijs etc. omdat ik mischien dan het een of ander moet verkopen.
ElPancho":1ezymmzl said:Was het niet zo dat de fabriek dicht ging ?
Vlak voordat KC down ging hadden Phenros en Andy Geezer het over een inkoop actie ..... iirc
Ik heb destijds met R2 twee stuks laten komen en dat viel me erg mee qua prijs en ik ben er nog steeds uitermate tevreden mee.
R2-2D":535zjds6 said:Ik heb destijds met R2 twee stuks laten komen en dat viel me erg mee qua prijs en ik ben er nog steeds uitermate tevreden mee.
Je hebt iemand anders voor , ik heb deze nooit met jou besteld.
Wat betreft Pentranic , deze zijn gestopt met het crt gebeuren. Dus geen monitoren meer helaas.